Vůz ČSAD BUS Uherské Hradiště 4Z1 8189 (SOR CN 12)
SPZ/RZ | 4Z1 8189 od 2010 | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ | SOR CN 12 | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 759 | |||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | TK9N2XXHCALSL5759 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2010 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | od 1/2021: záložní vůz |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
NE 10.11.2024 | 4Z1 8189 | ČR 802331 | spoje 202, 211, 212, 213, 216, 205, 206, 207, 208 a 209 |
PÁ 04.10.2024 | 4Z1 8189 | ČR 802351 | spoje 51, 58, 61, 60, 65 a 64 |
PÁ 04.10.2024 | 4Z1 8189 | ČR 802350 | spoje 2 a 3 |
PÁ 04.10.2024 | 4Z1 8189 | ČR 802345 | spoje 5 a 6 |
ČT 03.10.2024 | 4Z1 8189 | ČR 802351 | spoje 51, 58, 61, 60, 65 a 64 |
Dokumentační fotky vozu
Zlín
Autobusové nádraží
25. 1. 2011
Autobusové nádraží
25. 1. 2011
Zlín
Autobusové nádraží
25. 1. 2011
Autobusové nádraží
25. 1. 2011
Uherské Hradiště
Autobusové nádraží
15. 6. 2011
Autobusové nádraží
15. 6. 2011
Uherské Hradiště
Autobusové nádraží
15. 6. 2011
Autobusové nádraží
15. 6. 2011
Zlín
Autobusové nádraží
15. 6. 2011
Autobusové nádraží
15. 6. 2011
Zlín
Autobusové nádraží
22. 11. 2011
Autobusové nádraží
22. 11. 2011
Uherské Hradiště
Autobusové nádraží
13. 6. 2013
Autobusové nádraží
13. 6. 2013
Zlín
Náměstí Práce
19. 7. 2013
Náměstí Práce
19. 7. 2013
Zlín
Autobusové nádraží
17. 10. 2018
Autobusové nádraží
17. 10. 2018
Uherské Hradiště
Velehradská třída
26. 6. 2020
Velehradská třída
26. 6. 2020
Pozlovice
Hlavní
3. 2. 2023
Hlavní
3. 2. 2023
Fotky vozu na vhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
20. 5. 2023.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.