Vůz ČSAD Vsetín 4Z3 1946 (Karosa C 954E.1360)
SPZ/RZ |
2Z6 9183
2006-?
4Z3 1946 ?-2020 |
|||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | vyřazen | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||||||||
typ |
Karosa C 954E.1360
motor:
Iveco Cursor F2 B
převodovka: manuální, 6°, ZF rozložení dveří: 2-2-0 |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 11981 | |||||||||||||||||||||||||
VIN | TMKC413606M011981 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2006 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 2019-6/2020 a 7-8/2020: záložní vůz | |||||||||||||||||||||||||
výbava | od ?: cyklonosič |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSAD Vsetín, bílá se zeleným a šedým pruhem |
? | do vyřazení | CVR Krytý Bazén Valašské Meziříčí, bílo-modrá |
Dokumentační fotky vozu

Rožnov pod Radhoštěm
aut. nádraží
19. 6. 2008
aut. nádraží
19. 6. 2008

Ostrava
ÚAN
8. 8. 2009
ÚAN
8. 8. 2009

Ostrava
ÚAN
8. 8. 2009
ÚAN
8. 8. 2009

Rožnov pod Radhoštěm
aut. nádraží
18. 6. 2010
aut. nádraží
18. 6. 2010

Rožnov pod Radhoštěm
aut. nádraží
18. 6. 2010
aut. nádraží
18. 6. 2010

Rožnov pod Radhoštěm
aut. nádraží
18. 6. 2010
aut. nádraží
18. 6. 2010

Rožnov pod Radhoštěm
aut. nádraží
18. 6. 2010
aut. nádraží
18. 6. 2010

Rožnov pod Radhoštěm
aut. nádraží
17. 6. 2011
aut. nádraží
17. 6. 2011

Rožnov pod Radhoštěm
aut. nádraží
17. 6. 2011
aut. nádraží
17. 6. 2011

Prostřední Bečva
Pustevny konečná
26. 7. 2016
Pustevny konečná
26. 7. 2016

Prostřední Bečva
Pustevny konečná
26. 7. 2016
Pustevny konečná
26. 7. 2016

Prostřední Bečva
Pustevny konečná
26. 7. 2016
Pustevny konečná
26. 7. 2016

Prostřední Bečva
Pustevny konečná
23. 8. 2016
Pustevny konečná
23. 8. 2016

Frenštát pod Radhoštěm
Železniční stanice
12. 6. 2017
Železniční stanice
12. 6. 2017
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na vhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
1. 2. 2023.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.