Vůz Z-Group bus 4Z6 7697 (Irisbus Crossway LE 12M)
SPZ/RZ | 4Z6 7697 od 7/2012 | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Irisbus | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Irisbus Crossway LE 12M
motor:
Iveco Cursor 8
převodovka: manuální, 6°, ZF rozložení dveří: 1-2-0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 14535 | |||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | VNESFR1620M014535 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2012 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | první výjezd na linky 15.8.2012 |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | KRODOS BUS, modro-bílá |
2012 | dosud | logo dopravce |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | pozn. poznámka |
---|---|---|
SO 22.03.2025 | ČR 771264 | spoje 201 a 202 |
SO 22.03.2025 | ČR 771262 | spoje 204, 203, 208, 205, 210, 207, 212, 209, 214 a 213 |
ČT 20.03.2025 | ČR 771934 | spoje 9 a 26 |
ČT 20.03.2025 | ČR 771933 | spoje 10, 7, 12 a 9 |
ČT 20.03.2025 | ČR 771931 | spoje 21 a 24 |
Dokumentační fotky vozu

Zlín
Autobusové nádraží
12. 6. 2013
Autobusové nádraží
12. 6. 2013

Zlín
Autobusové nádraží
12. 6. 2013
Autobusové nádraží
12. 6. 2013

Zlín
Autobusové nádraží
12. 6. 2013
Autobusové nádraží
12. 6. 2013

Kroměříž
Autobusové nádraží
14. 6. 2013
Autobusové nádraží
14. 6. 2013

Kroměříž
Autobusové nádraží
27. 8. 2020
Autobusové nádraží
27. 8. 2020

Kroměříž
Autobusové nádraží
27. 8. 2020
Autobusové nádraží
27. 8. 2020

Kroměříž
Wolkerova
27. 8. 2020
Wolkerova
27. 8. 2020

1
Kroměříž
Nádražní
21. 10. 2020
Nádražní
21. 10. 2020

2
Vyškov
Autobusové nádraží
4. 8. 2023
Autobusové nádraží
4. 8. 2023

2
Vyškov
Autobusové nádraží
4. 8. 2023
Autobusové nádraží
4. 8. 2023
Fotky vozu na vhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
28. 1. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.