Vůz STENBUS #1782III (MAN NG 323 Lion’s City G)
SPZ/RZ | 2AX 9907 od 2012 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo |
1788
2012-4/2020
1782III od 4/2020 |
|||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | MAN | |||||||||||||||||||
typ |
MAN NG 323 Lion’s City G
motor:
MAN D 2066 LUH47; 235 kW (EURO EEV)
převodovka: Voith D864.5 rozložení dveří: 2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 3374 | |||||||||||||||||||
VIN | WMAA23ZZ6CR010830 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2012 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
|
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | schéma PID, červeno-bílo-modrá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
NE 10.11.2024 | 2AX 9907 | ČR DHL | trasa A | |
PÁ 08.11.2024 | 1782 | PID 401 | 32 | přejezd na linku 406 |
ČT 07.11.2024 | 1782 | PID 401 | 32 | přejezd na linku 406 |
ST 06.11.2024 | 2AX 9907 | ČR DHL | trasa A | |
ÚT 05.11.2024 | 2AX 9907 | ČR DHL | trasa A |
Dokumentační fotky vozu
Praha
Chlumecká
14. 9. 2012
Chlumecká
14. 9. 2012
Praha
odstavná plocha Černý Most
1. 10. 2014
odstavná plocha Černý Most
1. 10. 2014
Praha
odstavná plocha Černý Most
1. 10. 2014
odstavná plocha Černý Most
1. 10. 2014
Praha
odstavná plocha Černý Most
28. 2. 2017
odstavná plocha Černý Most
28. 2. 2017
Praha
Ocelkova
28. 5. 2018
Ocelkova
28. 5. 2018
Praha
Černý Most
10. 7. 2018
Černý Most
10. 7. 2018
Praha
Terminál Černý Most
2. 9. 2019
Terminál Černý Most
2. 9. 2019
Jirny
Poděbradská
20. 9. 2019
Poděbradská
20. 9. 2019
Praha
Náchodská
8. 11. 2019
Náchodská
8. 11. 2019
Praha
odstavná plocha Černý Most
7. 7. 2020
odstavná plocha Černý Most
7. 7. 2020
Praha
Chlumecká
8. 7. 2021
Chlumecká
8. 7. 2021
Praha
Vojická
25. 8. 2021
Vojická
25. 8. 2021
Praha
Chlumecká
20. 6. 2023
Chlumecká
20. 6. 2023
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
5. 12. 2023.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.