Vůz Z-Group bus 4Z5 3484 (Irisbus Crossway 12M)
SPZ/RZ | 4Z5 3484 od 11/2011 | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Irisbus | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Irisbus Crossway 12M
motor:
Iveco Cursor 8
převodovka: manuální, 6°, ZF rozložení dveří: 1-2-0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 12841 | |||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | VNESFR1600M012841 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2011 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | široké druhé dveře |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | KRODOS BUS, modro-bílá |
2011 | dosud | logo dopravce |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PÁ 29.11.2024 | 4Z5 3484 | ČR 771934 | spoje 14, 15, 28 a 45 |
PÁ 29.11.2024 | 4Z5 3484 | ČR 771264 | spoje 17 a 24 |
PÁ 29.11.2024 | 4Z5 3484 | ČR 771261 | spoje 45 a 40 |
ČT 28.11.2024 | 4Z5 3484 | ČR 771934 | spoje 14, 15, 28 a 45 |
ČT 28.11.2024 | 4Z5 3484 | ČR 771264 | spoje 17 a 24 |
Dokumentační fotky vozu
Kroměříž
Autobusové nádraží
27. 12. 2011
Autobusové nádraží
27. 12. 2011
Kroměříž
Autobusové nádraží
13. 6. 2012
Autobusové nádraží
13. 6. 2012
Kroměříž
Autobusové nádraží
13. 6. 2012
Autobusové nádraží
13. 6. 2012
Kroměříž
Autobusové nádraží
13. 6. 2012
Autobusové nádraží
13. 6. 2012
Kroměříž
Autobusové nádraží
14. 6. 2013
Autobusové nádraží
14. 6. 2013
Kroměříž
Autobusové nádraží
14. 6. 2013
Autobusové nádraží
14. 6. 2013
Mutěnice
11. 10. 2014
11. 10. 2014
1
Mutěnice
fotbalové hřiště
12. 10. 2019
fotbalové hřiště
12. 10. 2019
Kroměříž
Autobusové nádraží
3. 2. 2021
Autobusové nádraží
3. 2. 2021
Otrokovice
Železniční stanice
27. 10. 2022
Železniční stanice
27. 10. 2022
Fotky vozu na vhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
28. 1. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.