Vypravenost vozu ČSAD MHD Kladno 8794 (Citelis 12M)
přejít na detail vozu v evidencidatum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PO 24.02.2020 | 8794 | PID 609 | 25 | odpolední část, nahrazen vozem 8841 | mhdfoto/C9542001 |
ÚT 18.02.2020 | 8794 | PID 614 | 41 | Jen po část dne místo vozu 8834 | mhdfoto/C9542001 |
PO 17.02.2020 | 8794 | PID 616 | 45 | přejezd na linky 601 a 606 | mhdfoto/C9542001 |
ČT 13.02.2020 | 8794 | PID 603 | 10 | přejezd na linku 613 | mhdfoto/tram-bus.cz |
prodleva 2 týdny | |||||
NE 02.02.2020 | 8794 | PID 602 | 4 | linky 603, 605, 614 a 616 | mhdfoto/C9542001 |
ČT 30.01.2020 | 8794 | PID 605 | 16 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
prodleva 3 týdny | |||||
ČT 09.01.2020 | 8794 | PID 604 | 15 | odpolední část | mhdfoto/C9542001 |
PO 06.01.2020 | 8794 | PID 604 | 15 | ranní část | mhdfoto/C9542001 |
prodleva 4 týdny | |||||
ČT 12.12.2019 | 8794 | PID 602 | 5 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 10.12.2019 | 8794 | PID 604 | 12 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
SO 07.12.2019 | 8794 | PID 603 | 8 | mhdfoto/C9542001 | |
PÁ 06.12.2019 | 8794 | PID 605 | 17 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
prodleva týden | |||||
ČT 28.11.2019 | 8794 | PID 604 | 15 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ST 27.11.2019 | 8794 | PID 604 | 12 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 25.11.2019 | 8794 | PID 601 | 1 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
NE 24.11.2019 | 8794 | PID 606 | 15 | mhdfoto/C9542001 | |
PO 18.11.2019 | 8794 | PID 606 | 22 | nahrazen vozem 8832 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 14.11.2019 | 8794 | PID 614 | 44 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 08.11.2019 | 8794 | PID 605 | 18 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 07.11.2019 | 8794 | PID 605 | 19 | mhdfoto/B952E | |
ÚT 05.11.2019 | 8794 | PID 605 | 18 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 04.11.2019 | 8794 | PID 606 | 24 | přejezd na linku 614 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 01.11.2019 | 8794 | PID 606 | 24 | přejezd na linku 614 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 31.10.2019 | 8794 | PID 606 | 25 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 29.10.2019 | 8794 | PID 605 | 19 | mhdfoto/C9542001 | |
PÁ 25.10.2019 | 8794 | PID 602 | 4 | nahrazen vozem 8842 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ST 23.10.2019 | 8794 | PID 602 | 5 | nahrazen vozem 8793 | mhdfoto/tram-bus.cz |
prodleva měsíc | |||||
SO 21.09.2019 | 8794 | PID 601 | 2 | Během odpolední části pořadí upadlo zadní kolo | mhdfoto/C9542001 |
PÁ 20.09.2019 | 8794 | PID 602 | 5 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 19.09.2019 | 8794 | PID 606 | 25 | nahrazen vozem 8734 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ST 18.09.2019 | 8794 | PID 606 | 24 | přejezd na linku 614 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 17.09.2019 | 8794 | PID 602 | 4 | náhrada za vůz 8842 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 8794 | PID 604 | 12 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 13.09.2019 | 8794 | PID 601 | 3 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 12.09.2019 | 8794 | PID 601 | 3 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ST 11.09.2019 | 8794 | PID 602 | 4 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
NE 08.09.2019 | 8794 | PID 603 | 10 | náhrada za vůz 8832 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 06.09.2019 | 8794 | PID 603 | 7 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
prodleva 2 týdny | |||||
PÁ 23.08.2019 | 8794 | PID 607 | 25 | přejezd na linky 614 a 617 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ST 21.08.2019 | 8794 | PID 614 | 38 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 20.08.2019 | 8794 | PID 602 | 6 | přejezd na linky 601 a 616 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 16.08.2019 | 8794 | PID 601 | 3 | přejezd na linky 605 a 612 | mhdfoto/tram-bus.cz |
prodleva týden | |||||
PÁ 09.08.2019 | 8794 | PID 610 | 34 | přejezd na linky 605 a 616 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 08.08.2019 | 8794 | PID 610 | 34 | přejezd na linky 605 a 616 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ST 07.08.2019 | 8794 | PID 606 | 19 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ÚT 06.08.2019 | 8794 | PID 606 | 19 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 05.08.2019 | 8794 | PID 606 | 19 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PÁ 02.08.2019 | 8794 | PID 614 | 36 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ST 31.07.2019 | 8794 | PID 606 | 21 | přejezd na linku 609 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ÚT 30.07.2019 | 8794 | PID 601 | 3 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
Chcete nám pomoct s vypraveností? Stačí napsat na e-mail a hned můžete začít.
Diskutovat o vypravenosti můžete na fóru.