Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #6746II (SOR NB 18)
SPZ/RZ | 2AK 3914 od 2011 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 6746II od 2011 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||
typ |
SOR NB 18
motor:
Iveco Cursor F2BE3681B; 243kW; Euro EEV
převodovka: ZF Ecomat 6HP 604C rozložení dveří: 2-2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 210 | |||||||||||||||||||
VIN | TK9F8XXA8BLSL5210 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2011 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Dirna Bycool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ČT 21.11.2024 | 6746 | PID 177 | 9 | |
ST 20.11.2024 | 6746 | PID 195 | 24 | přejezd na linku 158 |
ST 20.11.2024 | 6746 | PID 183 | 15 | |
ÚT 19.11.2024 | 6746 | PID 250 | 1 | |
ČT 07.11.2024 | 6746 | PID 911 | 57 | přejezd na linky 136 a 915 |
Dokumentační fotky vozu
Praha
Cukrovarská
1. 10. 2014
Cukrovarská
1. 10. 2014
Praha
Letňany
19. 9. 2015
Letňany
19. 9. 2015
Praha
Opatovská
26. 2. 2017
Opatovská
26. 2. 2017
Praha
Beladova
16. 6. 2017
Beladova
16. 6. 2017
Praha
Háje
7. 7. 2017
Háje
7. 7. 2017
Praha
Letňany
23. 11. 2017
Letňany
23. 11. 2017
Praha
Čimická
7. 3. 2018
Čimická
7. 3. 2018
Praha
Opatov
1. 8. 2018
Opatov
1. 8. 2018
Praha
Listova
8. 8. 2019
Listova
8. 8. 2019
Praha
U Kněžské louky
14. 8. 2019
U Kněžské louky
14. 8. 2019
Praha
úsek Spořilovská - Spořilov
21. 5. 2020
úsek Spořilovská - Spořilov
21. 5. 2020
Praha
Letňany
15. 7. 2020
Letňany
15. 7. 2020
Praha
Tupolevova
25. 8. 2021
Tupolevova
25. 8. 2021
Praha
Vysočanská
17. 9. 2021
Vysočanská
17. 9. 2021
Praha
garáže Klíčov
1. 2. 2022
garáže Klíčov
1. 2. 2022
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
10. 5. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.