Vůz ARRIVA CITY #9150 (Karosa C 954.1360)
SPZ/RZ |
MEL 08-27
2002-2009
u
NERABUS
1AI 8908 2009-2019 u ARRIVA CITY |
|||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo |
5
2002-2015
u
NERABUS a ARRIVA CITY
9150 2015-2019 u ARRIVA CITY |
|||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||||||||
typ |
Karosa C 954.1360
rozložení dveří:
2-2-0
|
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 4983 | |||||||||||||||||||||||||
VIN | TMKC413602M004983 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2002 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2019 | |||||||||||||||||||||||||
poznámka | 9/2016-1/2017: záložní vůz; 1-12/2017: odstaven pro nepotřebnost; 6.9.2018: nehoda na Ládví | |||||||||||||||||||||||||
výbava | od 2016?: vnější informační panely BUSE (DOT LED; zelená) |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | do vyřazení | bílá s černou kolem oken |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz |
---|---|---|
NE 12.08.2018 | PID 348 | 3 |
PÁ 08.06.2018 | PID 348 | |
PÁ 20.04.2018 | PID 348 | 16 |
Dokumentační fotky vozu

Praha
Autobusové nádraží Holešovice
2. 10. 2009
Autobusové nádraží Holešovice
2. 10. 2009

Neratovice
Školní
15. 7. 2010
Školní
15. 7. 2010

Mělník
Autobusové stanoviště
15. 8. 2013
Autobusové stanoviště
15. 8. 2013

Praha
Ládví
30. 11. 2015
Ládví
30. 11. 2015

Praha
Ládví
30. 11. 2015
Ládví
30. 11. 2015

1
Praha
Na Boleslavce
5. 5. 2016
Na Boleslavce
5. 5. 2016

1
Praha
Na Hlavní
5. 6. 2016
Na Hlavní
5. 6. 2016

Praha
Na Boleslavce
27. 9. 2016
Na Boleslavce
27. 9. 2016

Neratovice
areál dopravce
8. 11. 2016
areál dopravce
8. 11. 2016

Neratovice
areál dopravce
18. 11. 2016
areál dopravce
18. 11. 2016

1
8. 9. 2018

Neratovice
areál dopravce
8. 9. 2018
areál dopravce
8. 9. 2018
Fotky vozu na autobusy.org
Poslední aktualizace vozu:
24. 2. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.