Vůz DP Liberec #60 (ČKD Tatra T3M.04)

Evidenční číslo 60 1986 - dosud u DP Liberec
Aktuální stav provozní
Výrobce ČKD Tatra
Typ T3SUCS » T3M.04
Výrobní číslo 175187
Rok výroby 1986
Dopravce
Dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. DP Liberec dodán: 1986 zařazen: 1986
Mrštíkova 1986 - 8/1998
Mrštíkova - 1000 mm 8/1998 - 2002
Mrštíkova - 1435 mm 2002 - dosud
Dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. DP Liberec dodán: 1986 zařazen: 1986
Mrštíkova 1986 - 8/1998
Mrštíkova - 1000 mm 8/1998 - 2002
Mrštíkova - 1435 mm 2002 - dosud
Poznámka od výroby rozchod 1000 mm, 1996: modernizace na T3M.04 (Škoda DT, v. č. 012), 5/2009: neinstalován bez odbavovací systému IDOL - odstaven z běžného provozu, 2010-8/2011: VP (DP Liberec)
Doplňující informace od výroby polouzavřená kabina řidiče (dřevotříska+plexisklo), interiér 1+1, 1996: po modernizaci např. elektrická výzbroj Škoda 02T (IGBT), polopantograf Lekov, zcela uzavřená kabina, interiér 1+1, sedadla Air Čenkov do boku, topnice podél bočnic, podlahová krytina Altro (červená), strop obložen textilem, POD, 1996(?)-2001: prodejní automat na jízdenky Mikroelektronika AVJ B na kabině řidiče, 2011: po VP např. repase el. výzbroje u výrobce, vnější+vnitřní infosystém BUSE, klimatizace kabiny řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, Altro (modré), sedadla Vogelsitze, strop a zářivkové osvětlení podle T3R.PLF, 6/2015: validátor Mikroelektronika Vega CVP (nákup jízdenky bezkontaktní platební kartou) na kabině řidiče
Přehled nátěrů
od do nátěr poznámka
2001 2002 oranžovo-žlutá
2002 2005 CVR HC Bílí Tygři Liberec, oranžovo-žlutá
2005 2010 oranžovo-žlutá
2006 2009 reklamní polep - Kyocera podokenní pás na stávajícím laku
2011 dosud CVR Sportisimo, modro-červená
Historie řazení
od do řazení
1986 1996 59+B u DP Liberec
? 7/2014 A+59, 59+B, sólo u DP Liberec
7/2014 10/2015 69+B, sólo u DP Liberec
10/2015 4/2018 65+B, sólo u DP Liberec
4/2018 4/2018 A+76, 76+B, sólo u DP Liberec
4/2018 5/2018 65+B, sólo u DP Liberec
Dokumentační fotky vozu
Poslední aktualizace vozu: 17. 5. 2018.

Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání