Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #6685II (SOR NB 18)
SPZ/RZ | 2AJ 3503 od 2011 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 6685II od 2011 | |||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||||||||
typ |
SOR NB 18
motor:
Iveco Cursor F2BE3681B; 243kW; Euro EEV
převodovka: ZF Ecomat 6HP 604C rozložení dveří: 2-2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 180 | |||||||||||||||||||||||||
VIN | TK9F8XXA8BLSL5180 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2011 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | od výroby: světlý krémový interiér dle novějších modelů | |||||||||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Dirna Bycool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ÚT 03.12.2024 | 6685 | PID 135 | 12 | přejezd na linku 175 |
PO 02.12.2024 | 6685 | PID 188 | 11 | |
PÁ 29.11.2024 | 6685 | PID 188 | 9 | |
ČT 28.11.2024 | 6685 | PID 177 | 19 | nahrazen vozem 6981 |
ST 27.11.2024 | 6685 | PID 181 | 8 | odpolední část |
Dokumentační fotky vozu
Praha
Nádraží Braník
19. 7. 2014
Nádraží Braník
19. 7. 2014
Praha
Kačerov
12. 9. 2014
Kačerov
12. 9. 2014
Praha
Vozovna Kobylisy
19. 3. 2015
Vozovna Kobylisy
19. 3. 2015
Praha
obratiště Chodov
17. 11. 2016
obratiště Chodov
17. 11. 2016
Praha
Děkanská vinice I
14. 4. 2017
Děkanská vinice I
14. 4. 2017
3
Praha
Pod Krejcárkem
17. 3. 2019
Pod Krejcárkem
17. 3. 2019
1
Praha
Nádražní
30. 11. 2020
Nádražní
30. 11. 2020
Praha
Pujmanové
16. 3. 2021
Pujmanové
16. 3. 2021
4
Praha
Nádraží Vršovice
10. 9. 2022
Nádraží Vršovice
10. 9. 2022
3
Praha
Vídeňská
25. 3. 2024
Vídeňská
25. 3. 2024
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
23. 5. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.