Vůz Z-Group bus 4Z0 5862 (Irisbus Crossway 12M)
SPZ/RZ | 4Z0 5862 od 2010 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | definitivně odstaven | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Irisbus | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Irisbus Crossway 12M
motor:
Iveco Cursor 8
převodovka: manuální, 6°, ZF rozložení dveří: 1-2-0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 8689 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | VNESFR1600M008689 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2010 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | široké druhé dveře |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | KRODOS BUS, modro-bílá |
2010 | dosud | logo dopravce |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | pozn. poznámka |
---|---|---|
PO 17.06.2024 | ČR 771252 | spoje 1 a 2 |
PO 17.06.2024 | ČR 771250 | spoje 2, 7, 14, 19, 24, 27, 36 a 39 |
ČT 25.04.2024 | ČR 771901 | spoje 2, 3, 12, 21, 32 a 33 |
PÁ 19.04.2024 | ČR 771934 | spoj 6 |
PÁ 19.04.2024 | ČR 771933 | spoj 6 |
Dokumentační fotky vozu

Holešov
Autobusové nádraží
17. 6. 2010
Autobusové nádraží
17. 6. 2010

Otrokovice
Objízdná
3. 6. 2011
Objízdná
3. 6. 2011

Holešov
Autobusové nádraží
13. 6. 2012
Autobusové nádraží
13. 6. 2012

Kroměříž
Švabinského nábřeží
23. 7. 2012
Švabinského nábřeží
23. 7. 2012

Mutěnice
Prostřednice
13. 10. 2012
Prostřednice
13. 10. 2012

Mutěnice
11. 10. 2014
11. 10. 2014

Mutěnice
8. 10. 2016
8. 10. 2016

Mutěnice
12. 10. 2019
12. 10. 2019

Bystřice pod Hostýnem
Přerovská
27. 8. 2020
Přerovská
27. 8. 2020

6
Kroměříž
Autobusové nádraží
3. 8. 2023
Autobusové nádraží
3. 8. 2023
Fotky vozu na vhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
31. 12. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.