Vůz PMDP #314 (Pars Nova K3R-NT)
evidenční číslo | 314 od 2007 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | Pars Nova | |||||||||||||||||||
typ |
Pars Nova K3R-NT
podvozek:
Bo' Bo' Bo' Bo'
motor: 8x40 kW rozložení dveří: 2-2-2-2-2 napájecí soustava: 600 V DC elektrická výzbroj: Cegelec TV Progress |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 519 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2006 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
poznámka | 2010: VP (Datatechnik), 9/2015-1/2016: VP (ÚD); 3/2019-11/2020: VP | |||||||||||||||||||
doplňující informace | TP z vozů 272+273 | |||||||||||||||||||
výbava | klimatizace pracoviště řidiče Brema, vnější informační panely BUSE (DOT LED; zelená), sedadla Air Čenkov (látkový potah), 54 míst k sezení, 225 míst k stání, plošina pro ZTP, POD |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | PMDP, žluto-šedo-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ČT 28.03.2024 | 314 | Plzeň 4 | 10 | |
ST 27.03.2024 | 314 | Plzeň 4 | 21 | ráno i odpoledne |
ÚT 26.03.2024 | 314 | Plzeň 4 | 23 | ráno i odpoledne |
PO 25.03.2024 | 314 | Plzeň 4 | 27 | ráno i odpoledne |
PÁ 22.03.2024 | 314 | Plzeň 4 | 22 | ráno i odpoledne |
Dokumentační fotky vozu
Plzeň
Dobrovského
7. 4. 2009
Dobrovského
7. 4. 2009
Plzeň
V Sadech Pětatřicátníků
20. 5. 2009
V Sadech Pětatřicátníků
20. 5. 2009
Plzeň
Koterovská
29. 4. 2010
Koterovská
29. 4. 2010
Plzeň
Terezie Brzkové
29. 4. 2010
Terezie Brzkové
29. 4. 2010
Plzeň
Bory
4. 6. 2011
Bory
4. 6. 2011
Plzeň
sady Pětatřicátníků
2. 10. 2014
sady Pětatřicátníků
2. 10. 2014
Plzeň
Sady Pětatřicátníků
2. 10. 2014
Sady Pětatřicátníků
2. 10. 2014
Plzeň
Terezie Brzkové
30. 6. 2016
Terezie Brzkové
30. 6. 2016
Plzeň
Sady Pětatřicátníků
30. 7. 2016
Sady Pětatřicátníků
30. 7. 2016
Plzeň
Malesická
1. 10. 2016
Malesická
1. 10. 2016
Plzeň
Koterovská
30. 9. 2017
Koterovská
30. 9. 2017
Plzeň
most Generála Pattona
28. 10. 2017
most Generála Pattona
28. 10. 2017
Plzeň
Přední Skvrňany
23. 3. 2018
Přední Skvrňany
23. 3. 2018
Plzeň
Hlavní nádraží
20. 12. 2018
Hlavní nádraží
20. 12. 2018
Plzeň
Rondel
5. 1. 2019
Rondel
5. 1. 2019
Plzeň
Náměstí Generála Píky
1. 12. 2020
Náměstí Generála Píky
1. 12. 2020
Plzeň
Koterovská
1. 12. 2020
Koterovská
1. 12. 2020
Plzeň
Slovany
3. 12. 2020
Slovany
3. 12. 2020
Plzeň
Pražská
3. 12. 2020
Pražská
3. 12. 2020
Plzeň
Přední Skvrňany
19. 2. 2021
Přední Skvrňany
19. 2. 2021
Plzeň
Pražská
1. 3. 2021
Pražská
1. 3. 2021
Plzeň
Anglické nábřeží
18. 3. 2021
Anglické nábřeží
18. 3. 2021
Plzeň
Severka
10. 6. 2021
Severka
10. 6. 2021
Plzeň
úsek Technická - Bory
14. 4. 2022
úsek Technická - Bory
14. 4. 2022
Plzeň
Karlovarská
11. 6. 2022
Karlovarská
11. 6. 2022
Plzeň
Plaská
11. 6. 2022
Plaská
11. 6. 2022
Plzeň
U Jána
11. 6. 2022
U Jána
11. 6. 2022
Plzeň
Palackého náměstí
11. 6. 2022
Palackého náměstí
11. 6. 2022
Plzeň
úsek Technická - Bory
21. 6. 2022
úsek Technická - Bory
21. 6. 2022
Plzeň
Kaplířova
22. 6. 2022
Kaplířova
22. 6. 2022
Plzeň
Sady Pětatřicátníků
20. 7. 2022
Sady Pětatřicátníků
20. 7. 2022
Plzeň
Technická
24. 9. 2022
Technická
24. 9. 2022
Plzeň
Klatovská třída
17. 10. 2022
Klatovská třída
17. 10. 2022
Plzeň
Košutka
5. 11. 2022
Košutka
5. 11. 2022
Plzeň
Kaplířova
12. 12. 2022
Kaplířova
12. 12. 2022
Plzeň
Karlovarská
4. 5. 2023
Karlovarská
4. 5. 2023
Poslední aktualizace vozu:
9. 7. 2023.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.