Vypravenost vozu ARRIVA CITY 9355 (Crossway 12,8M)
přejít na detail vozu v evidencidatum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ČT 02.05.2024 | 9355 | PID 385 | 4 | přejezd na linky 327, 328 a 397 | tram-bus.cz |
ÚT 30.04.2024 | 9355 | PID 385 | 9 | přejezd na linky 326, 327, 328 a 331 | tram-bus.cz |
PO 29.04.2024 | 9355 | PID 385 | 8 | přejezd na linky 328 a 489 | tram-bus.cz |
SO 27.04.2024 | 9355 | PID 461 | 54 | linky 489, 494 a 685 | tram-bus.cz |
PÁ 26.04.2024 | 9355 | PID 461 | 70 | přejezd na linky 428 a 469 | tram-bus.cz |
ČT 25.04.2024 | 9355 | PID 326 | 86 | přejezd na linku 331 | tram-bus.cz |
ST 24.04.2024 | 9355 | PID 406 | 12 | přejezd na linku 328 | tram-bus.cz |
ÚT 23.04.2024 | 9355 | PID 406 | 12 | přejezd na linku 328 | tram-bus.cz |
PO 22.04.2024 | 9355 | PID 461 | 70 | odpolední část | tram-bus.cz |
PO 22.04.2024 | 9355 | PID 461 | 68 | ranní část | tram-bus.cz |
PÁ 19.04.2024 | 9355 | PID 461 | 55 | linky 383, 489 a 490 | tram-bus.cz |
ČT 18.04.2024 | 9355 | PID 383 | 42 | odpolední část | tram-bus.cz |
ST 17.04.2024 | 9355 | PID 461 | 58 | ranní část | tram-bus.cz |
ÚT 16.04.2024 | 9355 | PID 461 | 60 | přejezd na linky 489, 494 a 685 | tram-bus.cz |
PO 15.04.2024 | 9355 | PID 461 | 61 | linky 465, 489, 490 a 653 | tram-bus.cz |
PÁ 12.04.2024 | 9355 | PID 461 | 68 | linky 489, 490, 582, 653 a 685 | tram-bus.cz |
ČT 11.04.2024 | 9355 | PID 461 | 55 | linky 383, 489 a 490 | tram-bus.cz |
ST 10.04.2024 | 9355 | PID 483 | 1 | přejezd na linku 797 | tram-bus.cz |
ÚT 09.04.2024 | 9355 | PID 461 | 58 | linky 465, 490 a 653 | tram-bus.cz |
PO 08.04.2024 | 9355 | PID 461 | 60 | přejezd na linky 489, 494 a 685 | tram-bus.cz |
PÁ 05.04.2024 | 9355 | PID 461 | 61 | linky 465, 489, 490 a 653 | tram-bus.cz |
ČT 04.04.2024 | 9355 | PID 461 | 68 | linky 489, 490, 582, 653 a 685 | tram-bus.cz |
ST 03.04.2024 | 9355 | PID 461 | 55 | linky 383, 489 a 490 | tram-bus.cz |
ÚT 02.04.2024 | 9355 | PID 383 | 42 | tram-bus.cz | |
ČT 28.03.2024 | 9355 | PID 461 | 68 | linky 489, 490, 582, 653 a 685 | tram-bus.cz |
ST 27.03.2024 | 9355 | PID 461 | 61 | linky 465, 489, 490 a 653 | tram-bus.cz |
ÚT 26.03.2024 | 9355 | PID 461 | 55 | linky 383, 489 a 490 | tram-bus.cz |
PO 25.03.2024 | 9355 | PID 383 | 42 | tram-bus.cz | |
PÁ 22.03.2024 | 9355 | PID 461 | 58 | linky 465, 490 a 653 | tram-bus.cz |
ČT 21.03.2024 | 9355 | PID 461 | 60 | přejezd na linky 489, 494 a 685 | tram-bus.cz |
ST 20.03.2024 | 9355 | PID 461 | 61 | linky 465, 489, 490 a 653 | tram-bus.cz |
ÚT 19.03.2024 | 9355 | PID 461 | 68 | linky 489, 490, 582, 653 a 685 | tram-bus.cz |
PO 18.03.2024 | 9355 | PID 461 | 55 | linky 383, 489 a 490 | tram-bus.cz |
PÁ 15.03.2024 | 9355 | PID 383 | 42 | tram-bus.cz | |
ČT 14.03.2024 | 9355 | PID 461 | 58 | linky 465, 490 a 653 | tram-bus.cz |
ST 13.03.2024 | 9355 | PID 461 | 60 | přejezd na linky 489, 494 a 685 | tram-bus.cz |
ÚT 12.03.2024 | 9355 | PID 461 | 68 | linky 489, 490, 582, 653 a 685 | tram-bus.cz |
PO 11.03.2024 | 9355 | PID 383 | 42 | tram-bus.cz | |
PÁ 08.03.2024 | 9355 | PID 461 | 58 | linky 465, 490 a 653 | tram-bus.cz |
ČT 07.03.2024 | 9355 | PID 461 | 60 | odpolední část | tram-bus.cz |
ST 06.03.2024 | 9355 | PID 385 | 7 | odpolední část | tram-bus.cz |
PÁ 01.03.2024 | 9355 | PID 461 | 72 | nahrazen vozem 9102 | tram-bus.cz |
ČT 29.02.2024 | 9355 | PID 461 | 55 | linky 383, 489 a 490 | tram-bus.cz |
ST 28.02.2024 | 9355 | PID 383 | 42 | tram-bus.cz | |
ÚT 27.02.2024 | 9355 | PID 383 | 42 | tram-bus.cz | |
PO 26.02.2024 | 9355 | PID 461 | 60 | přejezd na linky 489, 494 a 685 | tram-bus.cz |
SO 24.02.2024 | 9355 | PID 383 | 42 | ranní část | tram-bus.cz |
PÁ 23.02.2024 | 9355 | PID 461 | 60 | přejezd na linky 489, 494 a 685 | tram-bus.cz |
ČT 22.02.2024 | 9355 | PID 461 | 61 | linky 465, 489, 490 a 653 | tram-bus.cz |
ST 21.02.2024 | 9355 | PID 461 | 68 | linky 489, 490, 582, 653 a 685 | tram-bus.cz |
Všechny záznamy jsou z letoška a od autora tram-bus.cz
Chcete nám pomoct s vypraveností? Stačí napsat na e-mail a hned můžete začít.
Diskutovat o vypravenosti můžete na fóru.