Vůz ARRIVA CITY #9022 (SOR CN 8.5)
SPZ/RZ | 1AR 7865 od 2010 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo |
1244III
2010-2015
u
ARRIVA CITY
9022 od 2015 u ARRIVA CITY |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
SOR CN 8.5
rozložení dveří:
1-2
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 11 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | TK9N3XX1AALSL5011 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2010 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | Veolia, červená s šedým pruhem |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ČT 23.11.2023 | 9022 | PID 224 | 76 | nahrazen vozem 9030 |
ST 22.11.2023 | 9022 | PID 224 | 76 | |
ÚT 21.11.2023 | 9022 | PID 224 | 76 | |
PO 20.11.2023 | 9022 | PID 224 | 76 | |
NE 19.11.2023 | 9022 | PID 224 | 75 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na autobusy.org

Praha
Ústavy Akademie věd
29. 10. 2010
Ústavy Akademie věd
29. 10. 2010

Praha
Brumlovka, Za Betou
18. 4. 2011
Brumlovka, Za Betou
18. 4. 2011

Praha
Brumlovka
18. 4. 2011
Brumlovka
18. 4. 2011

Praha
ul. Roztylská
17. 6. 2011
ul. Roztylská
17. 6. 2011

Praha
Nemocnice Krč
18. 8. 2011
Nemocnice Krč
18. 8. 2011

Vestec
Šátalka
15. 10. 2011
Šátalka
15. 10. 2011

Praha
ul. V Úžlabině
2. 3. 2014
ul. V Úžlabině
2. 3. 2014

Praha
Želivského
30. 6. 2014
Želivského
30. 6. 2014

Jílové u Prahy
provozovna Jílové
23. 11. 2016
provozovna Jílové
23. 11. 2016

Praha
Obchodní náměstí
9. 3. 2017
Obchodní náměstí
9. 3. 2017
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
10. 12. 2020.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.