Vůz Autobusy Jihlava #437 (Karosa B 931.1675)
SPZ/RZ | PMA 93-88 6.12.1996-8/2015 | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 437 6.12.1996-8/2015 | |||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Karosa B 931.1675
motor:
LIAZ M1.2C ML 636 E; EURO 2
převodovka: Voith D863.3 rozložení dveří: 2-2-2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 119 | |||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | TMKB11675TM000119 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1996 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 26.8.2015 | |||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 2006: GO (ZLINER), 2009: čelní maska dle B951E, 8-9/2013: plechařina, hlavně nové spodní plechy; 27.6.2015: účast na Truckshow v Šeborově | |||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | po GO (2006): tabla BS110 nahrazeny BS210; podzim/2007: POD; 6/2012: LED diody; 6/2014: nabídnut k prodeji |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 2006 | klasické městské schéma, červené pruhy |
2006 | 3/2007 | PMDP, červeno-bílá |
3/2007 | 4/2009 | CVR Dabok, modro-bílá |
4/2009 | do vyřazení | PMDP, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz |
---|---|---|---|
PO 18.06.2012 | 437 | Plzeň 28 | 4 |
PÁ 17.06.2011 | 437 | Plzeň 41 | 7 |
PO 30.03.2009 | 437 | Plzeň 41 | 1 |
PO 08.10.2007 | 437 | Plzeň 41 | 11 |
ČT 30.08.2007 | 437 | Plzeň 41 | 10 |
Dokumentační fotky vozu
1
Plzeň
Anglické nábřeží, Pražská
25. 6. 2005
Anglické nábřeží, Pražská
25. 6. 2005
1
Plzeň
Petrohrad
26. 11. 2005
Petrohrad
26. 11. 2005
Plzeň
CAN, Husova
28. 5. 2008
CAN, Husova
28. 5. 2008
Plzeň
náměstí Milady Horákové
2. 1. 2009
náměstí Milady Horákové
2. 1. 2009
1
Plzeň
Kaplířova
6. 5. 2009
Kaplířova
6. 5. 2009
Plzeň
Kaplířova
6. 5. 2009
Kaplířova
6. 5. 2009
Plzeň
vozovna Cukrovarská
27. 6. 2009
vozovna Cukrovarská
27. 6. 2009
Plzeň
vozovna Cukrovarská
27. 6. 2009
vozovna Cukrovarská
27. 6. 2009
27. 6. 2009
27. 6. 2009
27. 6. 2009
Plzeň
Dobřanská
22. 8. 2010
Dobřanská
22. 8. 2010
1
Plzeň
U Letiště
23. 8. 2010
U Letiště
23. 8. 2010
1
Plzeň
Vejprnická
30. 12. 2010
Vejprnická
30. 12. 2010
1
Plzeň
Vejprnická
30. 12. 2010
Vejprnická
30. 12. 2010
2
Plzeň
Severka BUS
28. 8. 2011
Severka BUS
28. 8. 2011
Plzeň
Vejprnická, Internáty
18. 10. 2011
Vejprnická, Internáty
18. 10. 2011
Plzeň
Folmavská
6. 2. 2012
Folmavská
6. 2. 2012
1
Plzeň
náměstí Milady Horákové
19. 6. 2012
náměstí Milady Horákové
19. 6. 2012
1
Plzeň
Koterovská
2. 7. 2012
Koterovská
2. 7. 2012
1
Plzeň
Sladkovského
2. 7. 2012
Sladkovského
2. 7. 2012
1
Plzeň
Sirková
2. 7. 2012
Sirková
2. 7. 2012
1
Plzeň
Slovanská
2. 7. 2012
Slovanská
2. 7. 2012
1
Plzeň
vozovna Cukrovarská
17. 10. 2012
vozovna Cukrovarská
17. 10. 2012
Plzeň
Malostranská
6. 2. 2013
Malostranská
6. 2. 2013
1
Plzeň
náměstí Milady Horákové
13. 3. 2014
náměstí Milady Horákové
13. 3. 2014
Plzeň
Doubravka, Zábělská
6. 5. 2014
Doubravka, Zábělská
6. 5. 2014
Plzeň
Škoda VIII. brána
2. 7. 2014
Škoda VIII. brána
2. 7. 2014
Plzeň
Orlík
19. 8. 2014
Orlík
19. 8. 2014
Plzeň
vozovna Karlov
2. 10. 2014
vozovna Karlov
2. 10. 2014
Plzeň
Doubravka
12. 11. 2014
Doubravka
12. 11. 2014
Plzeň
Morseova
25. 11. 2014
Morseova
25. 11. 2014
Plzeň
U Luny
25. 11. 2014
U Luny
25. 11. 2014
Plzeň
náměstí Milady Horákové
3. 12. 2014
náměstí Milady Horákové
3. 12. 2014
Plzeň
vozovna Karlov
1. 2. 2015
vozovna Karlov
1. 2. 2015
Plzeň
vozovna Karlov
1. 2. 2015
vozovna Karlov
1. 2. 2015
Plzeň
vozovna Karlov
11. 2. 2015
vozovna Karlov
11. 2. 2015
Plzeň
vozovna Karlov
3. 3. 2015
vozovna Karlov
3. 3. 2015
Plzeň
vozovna Karlov
26. 3. 2015
vozovna Karlov
26. 3. 2015
1
Plzeň
vozovna Karlov
13. 5. 2015
vozovna Karlov
13. 5. 2015
Jihlava
Městské nádraží
8. 8. 2015
Městské nádraží
8. 8. 2015
Fotky vozu na autobusy.org
Poslední aktualizace vozu:
8. 6. 2023.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.