Vůz DP města České Budějovice #136 (Karosa B 741.1922)
SPZ/RZ | CBA 06-79 1996-2010 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 136 1996-2010 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||
typ |
Karosa B 741.1922
motor:
LIAZ M1.2C ML 636 E; EURO 2
převodovka: ZF 4 HP 500 rozložení dveří: 2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 821 | |||||||||||||||||||
VIN | TMKK11922TM000821 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 1996 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2010 |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 2000 | bílá |
2000 | 200? | CVR Bosch, žlutobílá |
200? | do vyřazení | bílá |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | pozn. poznámka |
---|---|---|
ST 08.07.2009 | MHD ČB 8 | |
NE 23.07.2006 | MHD ČB 9 | náhradní autobusová doprava |
ČT 16.10.2003 | MHD ČB 1 |
Dokumentační fotky vozu

České Budějovice
Nádraží
20. 5. 200?
Nádraží
20. 5. 200?

1
České Budějovice
Milady Horákové
10. 6. 2004
Milady Horákové
10. 6. 2004

České Budějovice
Senovážné náměstí - pošta
13. 2. 2005
Senovážné náměstí - pošta
13. 2. 2005

České Budějovice
České Vrbné
20. 6. 2005
České Vrbné
20. 6. 2005

1
České Budějovice
Antonína Barcala
23. 10. 2005
Antonína Barcala
23. 10. 2005

Zliv
Nádražní
28. 3. 2006
Nádražní
28. 3. 2006

České Budějovice
Okružní
31. 3. 2006
Okružní
31. 3. 2006

1
České Budějovice
Poliklinika Sever
20. 4. 2006
Poliklinika Sever
20. 4. 2006

České Budějovice
Otavká
15. 10. 2007
Otavká
15. 10. 2007

České Budějovice
Dopravní podnik
17. 12. 2007
Dopravní podnik
17. 12. 2007

České Budějovice
Milady Horákové
2. 5. 2008
Milady Horákové
2. 5. 2008

České Budějovice
Palackého náměstí
19. 12. 2008
Palackého náměstí
19. 12. 2008

České Budějovice
Antonína Barcala
19. 11. 2009
Antonína Barcala
19. 11. 2009

Střížov
Kovošrot
11. 11. 2010
Kovošrot
11. 11. 2010
Poslední aktualizace vozu:
20. 5. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.