Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #3609II (SOR NB 12)
SPZ/RZ | 2AD 0304 od 2011 | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 3609II od 2011 | |||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
SOR NB 12
motor:
Iveco Tector F4AE3682E; Euro EEV
převodovka: ZF Ecomat 6HP 504C rozložení dveří: 2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 123 | |||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | TK9F2XX9CBLSL5123 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2011 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Dirna Bycool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ČT 21.11.2024 | 3609 | PID 133 | 8 | |
ÚT 19.11.2024 | 3609 | PID X97 | 52 | Koh-i-noor – I. P. Pavlova a zpět, přejezd na linku X22 |
PO 18.11.2024 | 3609 | PID 133 | 9 | |
ČT 14.11.2024 | 3609 | PID 111 | 9 | přejezd na linku 267 |
ST 13.11.2024 | 3609 | PID 133 | 8 |
Dokumentační fotky vozu
Praha
Reinerova
24. 6. 2017
Reinerova
24. 6. 2017
Praha
Nádraží Radotín
15. 5. 2020
Nádraží Radotín
15. 5. 2020
Praha
Smíchovské nádraží
27. 8. 2020
Smíchovské nádraží
27. 8. 2020
Praha
V Zápolí
23. 4. 2021
V Zápolí
23. 4. 2021
Praha
Zbraslavské náměstí
5. 8. 2021
Zbraslavské náměstí
5. 8. 2021
Praha
Nádražní
22. 10. 2021
Nádražní
22. 10. 2021
Praha
Květnového vítězství
28. 6. 2022
Květnového vítězství
28. 6. 2022
Praha
Chaplinovo náměstí
22. 7. 2022
Chaplinovo náměstí
22. 7. 2022
Praha
K Peluňku
28. 7. 2022
K Peluňku
28. 7. 2022
Praha
Šmukýřka
7. 5. 2023
Šmukýřka
7. 5. 2023
Fotky vozu na autobusy.org
Poslední aktualizace vozu:
8. 7. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.