Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #6361II (Karosa B 961.1970)
SPZ/RZ |
2A3 7100
2003-7/2013
3AL 4058 7/2013-2020 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 6361II 2003-2020 | |||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Karosa B 961.1970
motor:
Iveco Cursor F2BE1682C; 213kW; Euro 3
převodovka: Voith D854.3 rozložení dveří: 2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 398 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2003 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2020 | |||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 20.11.2012: prasklý rám - odstaven na garáži, 20.3.-5.7.2013: ČO – osvěžovač Dirna Bycool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | do vyřazení | klasické městské schéma, červené pruhy |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
ÚT 31.03.2020 | PID 177 | 25 | |
SO 08.02.2020 | PID 911 | 60 | |
ÚT 21.01.2020 | PID 905 | 55 | Přejezd na linku 177 |
ČT 09.01.2020 | PID 905 | 52 | přejezd na linku 152 |
ST 08.01.2020 | PID 905 | 55 | přejezd na linku 177 |
Dokumentační fotky vozu
1
Praha
Na Beránku
16. 12. 2006
Na Beránku
16. 12. 2006
Praha
Sídliště Zahradní Město
19. 9. 2015
Sídliště Zahradní Město
19. 9. 2015
1
Praha
Masarykovo nádraží
26. 2. 2017
Masarykovo nádraží
26. 2. 2017
Praha
Beladova
14. 6. 2017
Beladova
14. 6. 2017
1
Praha
Letňany
14. 6. 2017
Letňany
14. 6. 2017
1
Praha
Sídliště Čimice
2. 2. 2019
Sídliště Čimice
2. 2. 2019
1
Praha
garáže Klíčov
13. 5. 2020
garáže Klíčov
13. 5. 2020
Praha
garáže Klíčov
15. 6. 2020
garáže Klíčov
15. 6. 2020
1
Praha
garáže Klíčov
17. 6. 2020
garáže Klíčov
17. 6. 2020
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
29. 1. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.