Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #6354II (Karosa B 961.1970)
SPZ/RZ |
1A5 8825
2002-2016
5AM 9384 2016-2020 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 6354II 2002-2020 | |||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Karosa B 961.1970
motor:
Iveco Cursor F2BE1682C; 213kW; Euro 3
převodovka: Voith D851.3 rozložení dveří: 2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 377 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2002 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2020 | |||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 7/-11/2011: ČO, 11/2015-6/2016: SO – osvěžovač Dirna Bycool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | do vyřazení | klasické městské schéma, červené pruhy |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PO 07.10.2019 | 6354 | PID 215 | 15 | |
PÁ 04.10.2019 | 6354 | PID 189 | 4 | Přejezd na linku 121 |
ČT 03.10.2019 | 6354 | PID 215 | 15 | |
PÁ 27.09.2019 | 6354 | PID 118 | 8 | |
ČT 26.09.2019 | 6354 | PID 215 | 15 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na autobusy.org
Praha
Poliklinika Modřany
12. 5. 2005
Poliklinika Modřany
12. 5. 2005
Praha
Poliklinika Modřany
12. 5. 2005
Poliklinika Modřany
12. 5. 2005
Praha
Pavelkova
10. 5. 2008
Pavelkova
10. 5. 2008
Praha
Hadovitá
7. 11. 2008
Hadovitá
7. 11. 2008
Praha
U libušské sokolovny
22. 2. 2010
U libušské sokolovny
22. 2. 2010
Praha
Třebenická
14. 8. 2010
Třebenická
14. 8. 2010
Praha
Lihovar
27. 8. 2010
Lihovar
27. 8. 2010
Praha
Depo Kačerov
14. 5. 2014
Depo Kačerov
14. 5. 2014
Praha
Terminál 3
27. 10. 2016
Terminál 3
27. 10. 2016
Praha
Letiště
28. 10. 2016
Letiště
28. 10. 2016
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
29. 1. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.