Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #4033II (Karosa B 951.1713)
SPZ/RZ |
1A9 6556
2002-3/2017
6AC 4457 3/2017-2019 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 4033II 2002-2019 | |||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Karosa B 951.1713
motor:
Iveco Cursor F2BE1682D; 180kW; Euro 3
převodovka: Voith D851.3 rozložení dveří: 2-2-2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 6007 | |||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | TMKB117132M006007 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2002 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2019 |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | do vyřazení | klasické městské schéma, červené pruhy |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ČT 11.04.2019 | 4033 | PID 908 | 51 | přejezd na linku 133 |
PO 13.08.2018 | 4033 | PID X10 | 52 | přejezd na linku X95 |
PO 18.06.2018 | 4033 | PID 908 | 51 | Přejezd na linku 207 |
ČT 07.06.2018 | 4033 | PID 908 | 51 | |
PÁ 01.06.2018 | 4033 | PID 912 | 51 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na autobusy.org
Praha
Zentiva
26. 1. 2004
Zentiva
26. 1. 2004
Praha
Běchovice
10. 5. 2009
Běchovice
10. 5. 2009
Praha
Kačerov
24. 3. 2011
Kačerov
24. 3. 2011
Praha
Florenc
8. 6. 2011
Florenc
8. 6. 2011
Praha
Olšanské hřbitovy
14. 6. 2012
Olšanské hřbitovy
14. 6. 2012
Praha
Kunratická spojka
28. 6. 2013
Kunratická spojka
28. 6. 2013
Praha
Topolová
6. 8. 2013
Topolová
6. 8. 2013
Praha
vozovna Pankrác
1. 12. 2013
vozovna Pankrác
1. 12. 2013
Praha
vozovna Pankrác
1. 12. 2013
vozovna Pankrác
1. 12. 2013
Praha
ul. Černokostelecká
21. 3. 2014
ul. Černokostelecká
21. 3. 2014
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
30. 1. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.