Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #6301II (Karosa B941E.1964)
SPZ/RZ | AKA 01-16 1999-2020 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 6301II 1999-2020 | |||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||||||||
typ |
Karosa B941E.1964
motor:
Renault MIHR 062045 C41; EURO 2
převodovka: Voith D863.3 rozložení dveří: 2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 182 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1999 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2020 | |||||||||||||||||||||||||
poznámka | 19.9.2013-20.1.2014: SO – osvěžovač Dirna Bycool, zadní čelo z vozu 7466 |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | do vyřazení | klasické městské schéma, červené pruhy |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz |
---|---|---|---|
PÁ 28.06.2019 | 6301 | PID 152 | 10 |
ČT 27.06.2019 | 6301 | PID 152 | 10 |
ST 26.06.2019 | 6301 | PID 136 | 26 |
ÚT 25.06.2019 | 6301 | PID 177 | 16 |
PO 24.06.2019 | 6301 | PID 107 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na autobusy.org
Praha
Nádraží Holešovice
24. 2. 2008
Nádraží Holešovice
24. 2. 2008
Praha
provozovna Řepy
19. 9. 2009
provozovna Řepy
19. 9. 2009
Praha
Rozýnova
30. 4. 2010
Rozýnova
30. 4. 2010
Praha
Spiritka
30. 4. 2010
Spiritka
30. 4. 2010
Praha
Píškova
21. 7. 2010
Píškova
21. 7. 2010
Praha
Podbaba
14. 7. 2011
Podbaba
14. 7. 2011
Praha
Klamovka
29. 11. 2011
Klamovka
29. 11. 2011
Praha
Malá Ohrada
25. 7. 2013
Malá Ohrada
25. 7. 2013
Praha
Zelená
21. 1. 2014
Zelená
21. 1. 2014
Praha
V Sedlci
30. 4. 2014
V Sedlci
30. 4. 2014
Praha
Slánská
3. 8. 2017
Slánská
3. 8. 2017
Praha
Vypich
10. 12. 2017
Vypich
10. 12. 2017
Praha
ul. Kukulova
8. 4. 2018
ul. Kukulova
8. 4. 2018
Praha
Vypich
26. 6. 2018
Vypich
26. 6. 2018
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
3. 3. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.