Vůz RAIL BUS 8P3 2917 (Karosa C 954E.1360)
SPZ/RZ |
3B3 8953
2005-2020
u
BORS Břeclav a RAIL BUS
8P3 2917 2020-2022 u RAIL BUS |
|||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | vyřazen | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Karosa C 954E.1360
rozložení dveří:
2-2-0
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 10205 | |||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | TMKC413605M010205 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2005 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | široké druhé dveře; 10/2005-10/2017: výbava IDS JMK |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr | poznámka |
---|---|---|---|
od výroby | 2017? | BORS Břeclav, žlutá s modrými pruhy | |
? | ? | bokolep Luděk Mikulecký - kandidát na senátora, žluto-modrá | foto 2012 |
2017? | do vyřazení | žluto-modrá |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
ČT 12.10.2017 | IDS JMK 150 | 53 | |
PO 09.10.2017 | IDS JMK 150 | 53 | |
ÚT 03.10.2017 | IDS JMK 150 | 53 | |
PO 02.10.2017 | IDS JMK 150 | 53 | |
PO 25.09.2017 | IDS JMK ND ČD | linka xS8 |
Fotky vozu na BMHD.cz
Dokumentační fotky vozu

Břeclav
Autobusové nádraží
4. 6. 2008
Autobusové nádraží
4. 6. 2008

Hodonín
Autobusové nádraží
2. 1. 2014
Autobusové nádraží
2. 1. 2014

Zlín
Náměstí Práce
2. 6. 2014
Náměstí Práce
2. 6. 2014

Hustopeče
autobusové nádraží
14. 8. 2014
autobusové nádraží
14. 8. 2014

Hustopeče
autobusové nádraží
14. 8. 2014
autobusové nádraží
14. 8. 2014

Břeclav
sady 28. října
25. 9. 2015
sady 28. října
25. 9. 2015

Hodonín
Autobusové nádraží
22. 11. 2016
Autobusové nádraží
22. 11. 2016

Břeclav
Gumotex
18. 5. 2017
Gumotex
18. 5. 2017

České Budějovice
Nádražní
15. 3. 2018
Nádražní
15. 3. 2018

Lipka
10. 8. 2018
10. 8. 2018
Poslední aktualizace vozu:
1. 12. 2023.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.