Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #7456 (Karosa B 931.1679)
SPZ/RZ | ABA 60-93 1997-2014 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 7456 1997-2014 | |||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||||||||
typ |
Karosa B 931.1679
motor:
Renault MIHR 062045 A41; EURO 2
převodovka: ZF 4 HP 500 rozložení dveří: 2-2-2 |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 824 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1997 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2014 |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | do vyřazení | klasické městské schéma, červené pruhy |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PO 28.04.2014 | PID 202 | 1 | dnes zřejmě jede naposledy |
ST 16.04.2014 | PID 158 | ||
ST 02.04.2014 | PID 162 | 3 | |
ČT 06.03.2014 | PID 183 | ||
ST 05.03.2014 | PID 158 | 14 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na autobusy.org

Praha
Dejvická
12. 5. 2004
Dejvická
12. 5. 2004

Praha
Dejvická
31. 8. 2004
Dejvická
31. 8. 2004

Praha
Hejtmanská
2. 9. 2005
Hejtmanská
2. 9. 2005

Praha
Prosek
11. 3. 2006
Prosek
11. 3. 2006

Praha
Kobylisy
23. 3. 2006
Kobylisy
23. 3. 2006

Praha
U Kříže
8. 4. 2006
U Kříže
8. 4. 2006

Praha
Kobylisy
11. 11. 2006
Kobylisy
11. 11. 2006

Praha
ul. Prosecká
8. 5. 2008
ul. Prosecká
8. 5. 2008

Praha
Hloubětínská
8. 2. 2011
Hloubětínská
8. 2. 2011

Praha
Sídliště Lehovec
8. 2. 2011
Sídliště Lehovec
8. 2. 2011

Praha
Avia Letňany
1. 9. 2011
Avia Letňany
1. 9. 2011

Praha
Nádraží Holešovice
10. 8. 2012
Nádraží Holešovice
10. 8. 2012

Praha
Ronešova
28. 4. 2014
Ronešova
28. 4. 2014

Praha
Lipnická
28. 4. 2014
Lipnická
28. 4. 2014

Praha
Lipnická
28. 4. 2014
Lipnická
28. 4. 2014

Praha
Lipnická
28. 4. 2014
Lipnická
28. 4. 2014
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
23. 3. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.