Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #7362 (Karosa B 931.1687)
SPZ/RZ |
AV 46-10
1996-2010
1AA 9893 2010-2011 |
|||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 7362 1996-2011 | |||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||||||||
typ |
Karosa B 931.1687
motor:
Renault MIHR 062045 A41; EURO 2
převodovka: ZF 5 HP 500 rozložení dveří: 2-2-2 |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 159 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1996 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2012 |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 9/1999 | klasické městské schéma, červené pruhy |
9/1999 | 3/2004 | CVR Mogul, bílá |
3/2004 | 2/2006 | CVR Valar, bílá |
2/2006 | do vyřazení | bílá |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz |
---|---|---|
SO 09.04.2011 | PID 113 | 53 |
PÁ 28.01.2011 | PID 106 | 7 |
ÚT 21.12.2010 | PID 247 | 2 |
ČT 06.05.2010 | PID 106 | 52 |
PÁ 23.04.2010 | PID 248 | 8 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na autobusy.org

Praha
Kačerov
22. 8. 2005
Kačerov
22. 8. 2005

Praha
Mílová
22. 5. 2006
Mílová
22. 5. 2006

Praha
Mílová
22. 5. 2006
Mílová
22. 5. 2006

Praha
provozovna Kačerov
29. 9. 2006
provozovna Kačerov
29. 9. 2006

Praha
provozovna Kačerov
6. 4. 2007
provozovna Kačerov
6. 4. 2007

Praha
Nemocnice Krč
20. 6. 2007
Nemocnice Krč
20. 6. 2007

Praha
Lahovičky
20. 7. 2007
Lahovičky
20. 7. 2007

Praha
Nemocnice Krč
30. 10. 2009
Nemocnice Krč
30. 10. 2009

Praha
Dvorce
9. 1. 2010
Dvorce
9. 1. 2010

Praha
Lihovar
27. 8. 2010
Lihovar
27. 8. 2010

Praha
Spořilov
21. 9. 2010
Spořilov
21. 9. 2010

Praha
V Mokřinách
12. 7. 2011
V Mokřinách
12. 7. 2011

Praha
Severozápadní
12. 7. 2011
Severozápadní
12. 7. 2011

Praha
Nemocnice Krč
9. 10. 2011
Nemocnice Krč
9. 10. 2011
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
18. 3. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.