Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #6114II (Karosa B 741.1922)
SPZ/RZ | AV 25-90 1996-2014 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 6114II 1996-2014 | |||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||||||||
typ |
Karosa B 741.1922
motor:
LIAZ M1.2C ML 636 E; EURO 2
převodovka: ZF 4 HP 500 rozložení dveří: 2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 764 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1996 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2014 | |||||||||||||||||||||||||
poznámka | 9.5.-7.8.2006: SO – tabla BS110 nahrazeny BS210, osvěžovač Trav-l-cool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | do vyřazení | klasické městské schéma, červené pruhy |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz |
---|---|---|---|
ČT 26.06.2014 | 6114 | PID 174 | 10 |
PO 02.06.2014 | 6114 | PID 191 | |
PÁ 09.05.2014 | 6114 | PID 107 | |
PO 14.04.2014 | 6114 | PID 174 | 4 |
PO 07.04.2014 | 6114 | PID 180 | 15 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na autobusy.org
Praha
Poliklinika Modřany
5. 4. 2007
Poliklinika Modřany
5. 4. 2007
Praha
Gercenova
10. 5. 2008
Gercenova
10. 5. 2008
Praha
Družná
17. 10. 2008
Družná
17. 10. 2008
Praha
U Tří svatých
1. 9. 2009
U Tří svatých
1. 9. 2009
Praha
Třebenická
13. 5. 2010
Třebenická
13. 5. 2010
Praha
Hadovitá
5. 3. 2011
Hadovitá
5. 3. 2011
Praha
Vysočanská
18. 3. 2011
Vysočanská
18. 3. 2011
Praha
Na Planině
26. 4. 2011
Na Planině
26. 4. 2011
Praha
Vyskočilova
26. 5. 2011
Vyskočilova
26. 5. 2011
Praha
Rokycanova
19. 7. 2011
Rokycanova
19. 7. 2011
Praha
Brumlovka
30. 6. 2012
Brumlovka
30. 6. 2012
Praha
Stadion Strahov
1. 8. 2013
Stadion Strahov
1. 8. 2013
Praha
Halenkovská
29. 1. 2014
Halenkovská
29. 1. 2014
Praha
Hládkov
12. 3. 2014
Hládkov
12. 3. 2014
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
23. 5. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.