Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #6110II (Karosa B 741.1922)
SPZ/RZ | AV 29-22 1996-2014 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 6110II 1996-2014 | |||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||||||||
typ |
Karosa B 741.1922
motor:
LIAZ M1.2C ML 636 E; EURO 2
převodovka: ZF 4 HP 500 rozložení dveří: 2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 760 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1996 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2014 | |||||||||||||||||||||||||
poznámka | 21.12.2006-30.3.2007: SO – tabla BS110 nahrazeny BS210, osvěžovač Trav-l-cool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | do vyřazení | klasické městské schéma, červené pruhy |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz |
---|---|---|---|
SO 17.03.2018 | 6110 | PID 136 | 2 |
PO 17.02.2014 | 6110 | PID 107 | |
ST 12.02.2014 | 6110 | PID 191 | |
ST 05.02.2014 | 6110 | PID 180 | 3 |
ST 15.01.2014 | 6110 | PID 191 | 1 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na autobusy.org
Praha
Želivského
27. 7. 2004
Želivského
27. 7. 2004
Praha
Jižní Město
4. 7. 2005
Jižní Město
4. 7. 2005
Praha
Smíchovské nádraží
27. 4. 2006
Smíchovské nádraží
27. 4. 2006
Praha
Smíchovské nádraží
27. 4. 2006
Smíchovské nádraží
27. 4. 2006
Praha
Smíchovské nádraží
4. 9. 2006
Smíchovské nádraží
4. 9. 2006
Praha
Na Jelenách
20. 8. 2009
Na Jelenách
20. 8. 2009
Praha
Platónova
2. 5. 2011
Platónova
2. 5. 2011
Praha
Platónova
2. 5. 2011
Platónova
2. 5. 2011
Praha
Pod Dálnicí
22. 6. 2011
Pod Dálnicí
22. 6. 2011
Praha
Nemocnice Krč
18. 8. 2011
Nemocnice Krč
18. 8. 2011
Praha
Nemocnice Krč
9. 9. 2011
Nemocnice Krč
9. 9. 2011
Praha
Spořilov
15. 10. 2011
Spořilov
15. 10. 2011
Praha
Slavia
24. 5. 2012
Slavia
24. 5. 2012
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
23. 5. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.