Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #3576II (SOR NB 12)
SPZ/RZ | 1AM 6067 od 2009 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 3576II od 2009 | |||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | definitivně odstaven | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||||||||
typ |
SOR NB 12
motor:
Iveco Tector F4AE3682E; Euro EEV
převodovka: ZF Ecomat 6HP 504C rozložení dveří: 2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 83 | |||||||||||||||||||||||||
VIN | TK9F2XX979LSL5083 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2009 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 2-7/2019: SO | |||||||||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Dirna Bycool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ST 17.07.2024 | 3576 | PID 913 | 53 | odpolední část |
PO 15.07.2024 | 3576 | PID 151 | 3 | |
PO 08.07.2024 | 3576 | PID 913 | 54 | přejezd na linky 145, 162 a 169 |
NE 07.07.2024 | 3576 | PID X201 | 2 | Letňany – Toužimská |
ČT 04.07.2024 | 3576 | PID 202 | 2 | nahrazen vozem 3879 |
Dokumentační fotky vozu
Kladno
Nádraží
12. 11. 2012
Nádraží
12. 11. 2012
Kladno
Nádraží
12. 11. 2012
Nádraží
12. 11. 2012
Praha
Před Tratí
14. 3. 2014
Před Tratí
14. 3. 2014
Praha
Letňany
1. 10. 2014
Letňany
1. 10. 2014
Praha
Ke Klíčovu
27. 9. 2016
Ke Klíčovu
27. 9. 2016
Praha
Lovosická
3. 5. 2017
Lovosická
3. 5. 2017
Praha
Beladova
28. 8. 2017
Beladova
28. 8. 2017
Praha
Kostelecká
21. 9. 2017
Kostelecká
21. 9. 2017
Praha
Ocelkova
28. 5. 2018
Ocelkova
28. 5. 2018
Praha
Ládví
20. 8. 2019
Ládví
20. 8. 2019
Praha
garáže Klíčov
3/2023
garáže Klíčov
3/2023
Praha
Palmovka
14. 12. 2023
Palmovka
14. 12. 2023
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
2. 8. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.