Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #3445II (Irisbus Citybus 12M 2071.40)
SPZ/RZ | 4A2 7154 2004-2021 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 3445II 2004-2021 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||
výrobce | Irisbus | |||||||||||||||||||
typ |
Irisbus Citybus 12M 2071.40
motor:
Iveco Cursor F2BE0682D; 180 kW; Euro 3
převodovka: Voith D854.3 rozložení dveří: 2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 1316 | |||||||||||||||||||
VIN | VNEPS09D100001316 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2004 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2021 | |||||||||||||||||||
poznámka | 8-10/2013: oprava prasklého rámu v DOZ Hostivař | |||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Trav-l-Cool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | do vyřazení | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
NE 19.04.2020 | PID 170 | 11 | Poslední vypravení |
SO 11.04.2020 | PID 901 | 52 | |
PÁ 03.04.2020 | PID 901 | 53 | Přejezd na 181. |
ÚT 17.03.2020 | PID 101 | 3 | |
ČT 12.03.2020 | PID 133 | 52 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz

Praha
Kavčí hory
8. 9. 2006
Kavčí hory
8. 9. 2006

8. 9. 2006

Praha
Želivského
1. 5. 2009
Želivského
1. 5. 2009

1. 5. 2009
Praha
Opatov
26. 1. 2010
Opatov
26. 1. 2010
Praha
Jižní Město
20. 2. 2010
Jižní Město
20. 2. 2010
Praha
Želivského
20. 2. 2010
Želivského
20. 2. 2010
Praha
Zahradní Město
26. 2. 2010
Zahradní Město
26. 2. 2010
Praha
Skalka
26. 2. 2010
Skalka
26. 2. 2010
Praha
Tolstého
26. 2. 2010
Tolstého
26. 2. 2010
Praha
Sídliště Čakovice
25. 7. 2010
Sídliště Čakovice
25. 7. 2010
Praha
Jižní Město
10. 8. 2010
Jižní Město
10. 8. 2010

Praha
Chodovecká
1. 7. 2011
Chodovecká
1. 7. 2011
Praha
Černý Most
10. 3. 2013
Černý Most
10. 3. 2013
Poslední aktualizace vozu:
26. 6. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.