Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #3429II (Irisbus Citybus 12M 2071.40)
SPZ/RZ | 4A3 3934 2004-2020 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 3429II 2004-2020 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||
výrobce | Irisbus | |||||||||||||||||||
typ |
Irisbus Citybus 12M 2071.40
motor:
Iveco Cursor F2BE0682D; 180 kW; Euro 3
převodovka: Voith D854.3 rozložení dveří: 2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 1372 | |||||||||||||||||||
VIN | VNEPS09D100001372 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2004 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2020 | |||||||||||||||||||
poznámka | od výroby police na zavazadla (linka 100, později AE) | |||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Trav-l-Cool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 1/2012 | městské schéma, červeno-bílá |
1/2012 | do vyřazení | CVR České dráhy, schéma "Najbrt" |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz |
---|---|---|---|
ÚT 03.03.2020 | 3429 | PID 191 | 3 |
ST 11.12.2019 | 3429 | PID AE | 3 |
ÚT 23.07.2019 | 3429 | PID AE | 7 |
ST 19.06.2019 | 3429 | PID AE | 7 |
PÁ 07.06.2019 | 3429 | PID AE | 2 |
Dokumentační fotky vozu
1
Praha
garáže Řepy
22. 9. 2012
garáže Řepy
22. 9. 2012
1
Praha
garáže Řepy
22. 9. 2012
garáže Řepy
22. 9. 2012
1
Praha
Milady Horákové
4. 10. 2014
Milady Horákové
4. 10. 2014
1
Praha
Milady Horákové
4. 10. 2014
Milady Horákové
4. 10. 2014
1
Praha
Milady Horákové
4. 10. 2014
Milady Horákové
4. 10. 2014
1
Praha
Terminál 1
3. 2. 2016
Terminál 1
3. 2. 2016
1
Praha
Aviatická
3. 2. 2016
Aviatická
3. 2. 2016
1
Praha
Aviatická
14. 2. 2016
Aviatická
14. 2. 2016
24. 6. 2017
1
Praha
Evropská
27. 8. 2017
Evropská
27. 8. 2017
1
Praha
Aviatická
5. 9. 2017
Aviatická
5. 9. 2017
2
Praha
Evropská
19. 9. 2017
Evropská
19. 9. 2017
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
13. 4. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.