Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #3402II (Irisbus Citybus 12M 2071.363)
SPZ/RZ | 3A2 1861 2003-2018 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 3402II 2003-2018 | |||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Irisbus | |||||||||||||||||||||||||
typ |
Irisbus Citybus 12M 2071.363
motor:
Iveco Cursor F2BE0682D; 180 kW; Euro 3
převodovka: ZF 4 HP 502 rozložení dveří: 2-2-2 |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 761 | |||||||||||||||||||||||||
VIN | VNEPS09D100000761 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2003 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2018 | |||||||||||||||||||||||||
poznámka | 11.10.2017: odstaven po nehodě na Spořilově | |||||||||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Trav-l-Cool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | do vyřazení | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz |
---|---|---|---|
PÁ 06.10.2017 | 3402 | PID 154 | 8 |
ST 04.10.2017 | 3402 | PID 170 | 15 |
ÚT 26.09.2017 | 3402 | PID 117 | 4 |
PO 11.09.2017 | 3402 | PID 154 | 14 |
PÁ 08.09.2017 | 3402 | PID 170 | 19 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na autobusy.org
Praha
Nemocnice Krč
7. 3. 2008
Nemocnice Krč
7. 3. 2008
Praha
Gercenova
10. 5. 2008
Gercenova
10. 5. 2008
Praha
Olšanské náměstí
2. 1. 2009
Olšanské náměstí
2. 1. 2009
Praha
Roztyly
5. 4. 2009
Roztyly
5. 4. 2009
Praha
Holoubkovská
10. 8. 2010
Holoubkovská
10. 8. 2010
Praha
ul. Výstavní
27. 10. 2010
ul. Výstavní
27. 10. 2010
Praha
Spořilov
13. 8. 2012
Spořilov
13. 8. 2012
Praha
Škola Kolovraty
27. 9. 2013
Škola Kolovraty
27. 9. 2013
Praha
Na Groši
12. 8. 2014
Na Groši
12. 8. 2014
Praha
Spořilov
14. 5. 2015
Spořilov
14. 5. 2015
Praha
Volyňská
12. 5. 2017
Volyňská
12. 5. 2017
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
26. 6. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.