Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #3220II (Renault Citybus 12M 2070.24)
SPZ/RZ |
AKA 21-82
1999-2001
AKV 85-13 2001-2019 |
|||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 3220II 1999-2019 | |||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Renault | |||||||||||||||||||||||||
typ |
Renault Citybus 12M 2070.24
motor:
Renault MIDR 062045; 186 kW; Euro 2
převodovka: ZF 4 HP 500 rozložení dveří: 2-2-2 |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 2645 | |||||||||||||||||||||||||
VIN | VF6PS09B400012645 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1999 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2019 |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | do vyřazení | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
ST 20.03.2019 | PID 175 | 2 | Poslední známé vypravení |
ČT 14.03.2019 | PID 213 | 8 | |
ST 13.03.2019 | PID 170 | 9 | |
ÚT 05.03.2019 | PID 227 | 1 | |
PO 25.02.2019 | PID 175 | 5 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na autobusy.org

Praha
provozovna Kačerov
1. 7. 2005
provozovna Kačerov
1. 7. 2005

Praha
Smíchovské nádraží
28. 4. 2006
Smíchovské nádraží
28. 4. 2006

Praha
Výtoň
14. 6. 2008
Výtoň
14. 6. 2008

Praha
Na Lysinách
18. 3. 2009
Na Lysinách
18. 3. 2009

Praha
Lihovar
27. 8. 2010
Lihovar
27. 8. 2010

Praha
Podolská vodárna
19. 9. 2010
Podolská vodárna
19. 9. 2010

Praha
U Libušské sokolovny
12. 10. 2010
U Libušské sokolovny
12. 10. 2010

Praha
Jílovská
10. 7. 2011
Jílovská
10. 7. 2011

Praha
Náměstí Míru
4. 7. 2013
Náměstí Míru
4. 7. 2013

Praha
ul. Podleská
30. 12. 2013
ul. Podleská
30. 12. 2013

Praha
Chodov
31. 1. 2014
Chodov
31. 1. 2014

Praha
ul. Výstavní
3. 3. 2015
ul. Výstavní
3. 3. 2015

Praha
Jirčanská
21. 2. 2019
Jirčanská
21. 2. 2019
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
14. 2. 2025.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.