Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #5825II (Karosa B 732.1654)
SPZ/RZ |
AR 38-15
1993-2011
2AD 2801 2011-2011 |
|||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 5825II 1993-2011 | |||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||||||||
typ | Karosa B 732.1654 | |||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 32484 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1992 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2012 | |||||||||||||||||||||||||
poznámka | 2001: GO (nový rám v.č. 1654*0100*2000) - dosazení tabel BS210 |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 9/1996 | klasické městské schéma, červené pruhy |
9/1996 | 2001 | CVR Agip, žlutá |
2001 | do vyřazení | klasické městské schéma, červené pruhy |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz |
---|---|---|
ÚT 04.10.2011 | PID 129 | |
PO 27.06.2011 | PID 129 | |
ČT 23.06.2011 | PID 203 | 23 |
PÁ 03.06.2011 | PID 113 | |
ÚT 31.05.2011 | PID 253 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na autobusy.org

Praha
provozovna Kačerov
25. 8. 2005
provozovna Kačerov
25. 8. 2005

Praha
Hellichova
14. 4. 2006
Hellichova
14. 4. 2006

Praha
Újezd
14. 4. 2006
Újezd
14. 4. 2006

Praha
Poliklinika Modřany
5. 4. 2007
Poliklinika Modřany
5. 4. 2007

Praha
Měchenická
9. 5. 2008
Měchenická
9. 5. 2008

Praha
Peluněk
26. 8. 2008
Peluněk
26. 8. 2008

Praha
Pod Dálnicí
14. 5. 2010
Pod Dálnicí
14. 5. 2010

Praha
Jalodvorská
17. 9. 2010
Jalodvorská
17. 9. 2010

Praha
Jalodvorská
17. 9. 2010
Jalodvorská
17. 9. 2010

Praha
U Waltrovky
7. 2. 2011
U Waltrovky
7. 2. 2011

Praha
Na Úlehli
25. 2. 2011
Na Úlehli
25. 2. 2011

Praha
Kačerov
24. 3. 2011
Kačerov
24. 3. 2011

Praha
Družná
31. 5. 2011
Družná
31. 5. 2011

Praha
Sídliště Zbraslav
6. 10. 2011
Sídliště Zbraslav
6. 10. 2011
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
17. 8. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.