Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #5710II (Karosa B 732.1652)
SPZ/RZ |
AP 46-91
1990-3/2000
AX 27-56 3/2000-2011 |
|||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 5710II 1990-2011 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||
typ | Karosa B 732.1652 | |||||||||||||||||||
výrobní číslo | 28697 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 1990 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2011 | |||||||||||||||||||
poznámka | 2000: GO (nový rám v.č. 1654*0068*1999) - dosazení tabel BS210 |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 1995 | klasické městské schéma, červené pruhy |
1995 | 2000 | CVR Total, bílo-červená |
2000 | do vyřazení | klasické městské schéma, červené pruhy |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz |
---|---|---|
PÁ 18.02.2011 | PID 183 | 24 |
ČT 17.02.2011 | PID 183 | 21 |
ÚT 15.02.2011 | PID 183 | 17 |
ST 09.02.2011 | PID 102 | |
ČT 27.01.2011 | PID 102 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na autobusy.org

Praha
Sídliště Petrovice
22. 5. 2006
Sídliště Petrovice
22. 5. 2006

Praha
Nákladové nádraží Žižkov
4. 7. 2006
Nákladové nádraží Žižkov
4. 7. 2006

Praha
Poliklinika Prosek
19. 5. 2008
Poliklinika Prosek
19. 5. 2008

Praha
Trojská
24. 5. 2009
Trojská
24. 5. 2009

Praha
Sídliště Čakovice
10. 12. 2009
Sídliště Čakovice
10. 12. 2009

Praha
Sídliště Čakovice
10. 12. 2009
Sídliště Čakovice
10. 12. 2009

Praha
10. 12. 2009
10. 12. 2009

Praha
10. 12. 2009
10. 12. 2009

Praha
Sídliště Čakovice
10. 12. 2009
Sídliště Čakovice
10. 12. 2009

Praha
10. 12. 2009
10. 12. 2009

Praha
10. 12. 2009
10. 12. 2009

Praha
Staré Bohnice
18. 5. 2010
Staré Bohnice
18. 5. 2010

Praha
U Spojů
28. 5. 2010
U Spojů
28. 5. 2010

Praha
Letecké opravny
16. 7. 2010
Letecké opravny
16. 7. 2010

Praha
Vysočanská
26. 7. 2010
Vysočanská
26. 7. 2010
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
8. 2. 2025.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.