Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #7253 (Karosa B 731.1659)
SPZ/RZ | AV 02-52 1995-2013 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 7253 1995-2013 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||
typ |
Karosa B 731.1659
motor:
Renault MIHR 062045 B/3; EURO 1
převodovka: ZF 4 HP 500 rozložení dveří: 2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 34683 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 1995 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2013 | |||||||||||||||||||
poznámka | 29.7.-11.11.2008: SO – dosazení tabel BS210, osvěžovač Dirna Bycool, 19.9.2012: těžká nehoda s tramvají na Barrandově - sešrotován |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | do vyřazení | klasické městské schéma, červené pruhy |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ST 19.09.2012 | 7253 | PID 230 | Poslední dopoledne tohoto vozu, v 7:30 nás navždy opustila nejhorším možným způsobem-nehodou a následným rozstříháním HZS | |
PO 18.06.2012 | 7253 | PID 26 | ||
PO 20.02.2012 | 7253 | PID 191 | 8 | |
PO 13.02.2012 | 7253 | PID 217 | ||
ČT 05.01.2012 | 7253 | PID 214 | 13 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na autobusy.org
Praha
Nové Butovice
23. 3. 2004
Nové Butovice
23. 3. 2004
Praha
Velká Ohrada
25. 8. 2005
Velká Ohrada
25. 8. 2005
Praha
Motol
24. 7. 2007
Motol
24. 7. 2007
Praha
Píškova
7. 2. 2008
Píškova
7. 2. 2008
Praha
Píškova
7. 2. 2008
Píškova
7. 2. 2008
Praha
Prvomájová
7. 3. 2009
Prvomájová
7. 3. 2009
Praha
U Kestřánků
7. 3. 2009
U Kestřánků
7. 3. 2009
Praha
Nádraží Radotín
7. 3. 2009
Nádraží Radotín
7. 3. 2009
Praha
Vypich
1. 3. 2011
Vypich
1. 3. 2011
Praha
Kudrnova
27. 4. 2011
Kudrnova
27. 4. 2011
Praha
Sídliště Lhotka
9. 10. 2011
Sídliště Lhotka
9. 10. 2011
Praha
Konvářka
21. 10. 2011
Konvářka
21. 10. 2011
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
10. 7. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.