Vůz Stavební úřad hl. města Prahy #2507 (Ringhoffer ?)
evidenční číslo |
163
1901-1933
u
Elektrické podniky hl. města Prahy
2507 1933-1961 u Stavební úřad hl. města Prahy |
|||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Ringhoffer | |||||||||||||||||||||||||
typ |
Ringhoffer Křižík
»
Ringhoffer ?
do 1933
motor:
Křižík, 500 V, 2x18,4 kW / 25 k
od 1933 motor: Křižík MVB 35, 500 V, 2x26 kW / 35 k napájecí soustava: 500 V DC do 1933 elektrická výzbroj: Křižík II od 1933 elektrická výzbroj: ? |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 57840 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1901 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 19xx | |||||||||||||||||||||||||
poznámka |
1901-1933: uzavřený čtyřnápravový motorový vůz; mezi lety 1912-192x: rekonstrukce na volnoosý dvounápravový motorový vůz 1933: rekonstrukce na kropící vůz; 1953: zastřešení plošin a uzavření vždy levého vstupu po směru jízdy vpřed každého stanoviště |
|||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | od 1933: rozstřikovací zařízení R. A. Smekal s.r.o, vodní pumpa ČKD |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | tmavě zelená |
? | do vyřazení | DP Praha, červeno-bílá |
Poslední aktualizace vozu:
19. 12. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.