Vůz Stavební úřad hl. města Prahy #2509 (Ringhoffer ?)
evidenční číslo |
137
1900-1933
u
Elektrické podniky hl. města Prahy
2509 1933-1958 u Stavební úřad hl. města Prahy |
|||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Ringhoffer | |||||||||||||||||||||||||
typ |
Ringhoffer Křižík
»
Ringhoffer ?
do 1933
motor:
Křižík, 500 V, 2x18,4 kW / 25 k
od 1933 motor: Křižík MVB 35, 500 V, 2x26 kW / 35 k do 1958 napájecí soustava: 500 V DC do 1933 elektrická výzbroj: Křižík II od 1933 elektrická výzbroj: ? |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 57814 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1900 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | ? | |||||||||||||||||||||||||
poznámka |
uzavřený motorový vůz; 1905: úprava pro spodní odběr proudu pro provoz na trati přes Karlův most; mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz; 1933: rekonstrukce na kropící vůz, rozstřikovací zařízení R. A. Smekal s.r.o. |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | tmavě zelená |
? | do vyřazení | DP Praha, červeno-bílá |
Poslední aktualizace vozu:
13. 11. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.