Vůz Stavební úřad hl. města Prahy #2508 (Ringhoffer Křižík)

evidenční číslo 124 1899-1933 u Elektrické podniky hl. města Prahy
2508 1933-1961 u Stavební úřad hl. města Prahy
aktuální stav sešrotován
výrobce Ringhoffer
typ Ringhoffer Křižík
do 1933 motor: Křižík, 500 V, 2x18,4 kW / 25 k
1933-1961 motor: Křižík MVB 35, 500 V, 2x26 kW / 35 k
do 1961 napájecí soustava: 500 V DC
do 1933 elektrická výzbroj: Křižík Ib
1933-1961 elektrická výzbroj: ?
výrobní číslo 57801
rok výroby 1899
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Elektrické podniky hl. města Prahy, dříve Elektrické podniky královského hl. města Prahy dodán: 1899 zařazen: 1899 odstaven: 1933 vyřazen: 1933
neznámá provozovna 1899-1933
2. Stavební úřad hl. města Prahy dodán: 1933 zařazen: 1933 odstaven: 1961 vyřazen: 1961
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Elektrické podniky hl. města Prahy, dříve Elektrické podniky královského hl. města Prahy dodán: 1899 zařazen: 1899 odstaven: 1933 vyřazen: 1933
neznámá provozovna 1899-1933
2. Stavební úřad hl. města Prahy dodán: 1933 zařazen: 1933 odstaven: 1961 vyřazen: 1961
Sešrotován ?
poznámka uzavřený motorový vůz;
1905: úprava pro spodní odběr proudu pro provoz na trati přes Karlův most;
mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz;
1933: rekonstrukce na kropící vůz, rozstřikovací zařízení R. A. Smekal s.r.o.;
1953: zastřešení plošin a uzavření vždy levého vstupu po směru jízdy vpřed každého stanoviště
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby ? tmavě zelená
? do vyřazení DP Praha, červeno-bílá
Poslední aktualizace vozu: 25. 10. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání