Vůz Stavební úřad hl. města Prahy #2508 (Ringhoffer Křižík)
evidenční číslo |
124
1899-1933
u
Elektrické podniky hl. města Prahy
2508 1933-1961 u Stavební úřad hl. města Prahy |
|||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Ringhoffer | |||||||||||||||||||||||||
typ |
Ringhoffer Křižík
do 1933
motor:
Křižík, 500 V, 2x18,4 kW / 25 k
1933-1961 motor: Křižík MVB 35, 500 V, 2x26 kW / 35 k do 1961 napájecí soustava: 500 V DC do 1933 elektrická výzbroj: Křižík Ib 1933-1961 elektrická výzbroj: ? |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 57801 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1899 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | ? | |||||||||||||||||||||||||
poznámka |
uzavřený motorový vůz; 1905: úprava pro spodní odběr proudu pro provoz na trati přes Karlův most; mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz; 1933: rekonstrukce na kropící vůz, rozstřikovací zařízení R. A. Smekal s.r.o.; 1953: zastřešení plošin a uzavření vždy levého vstupu po směru jízdy vpřed každého stanoviště |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | tmavě zelená |
? | do vyřazení | DP Praha, červeno-bílá |
Poslední aktualizace vozu:
25. 10. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.