Vůz Elektrické podniky hl. města Prahy #173 (Ringhoffer Křižík)
evidenční číslo |
6
1897-1900
u
Matěj Hlaváček, Košíře a Barbora Hlaváčková, Košíře
173 1900-1929 u Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Ringhoffer | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Ringhoffer Křižík
od 1908/10
motor:
Křižík, 500 V, 2x18,4 kW / 25 k
napájecí soustava: 500 V DC od 1908/10 elektrická výzbroj: Křižík I |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 53018 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1897 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka |
zavřený motorový vůz; 1903: doplnění čelního zasklení plošin, upraven na volnoosý se dvěma elektromotory Křižík; 1915: prodloužení plošin, doplnění jejich bočního zasklení a zvětšení čelních skel; 1926: rekonstrukce na posunovací vůz v ÚD Rustonka (upevnění dřevěného pražce a tažného háku na obou čelech vozu, ve voze naložen balast pro zvýšení adheze) |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | DP Praha, červeno-bílá |
? | do vyřazení | ? |
Poslední aktualizace vozu:
12. 9. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.