Vůz Elektrické podniky hl. města Prahy #171 (Ringhoffer Křižík)
evidenční číslo |
5
1897-1900
u
Matěj Hlaváček, Košíře a Barbora Hlaváčková, Košíře
171 1900-1928 u Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Ringhoffer | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Ringhoffer Felix Singer & Co.
»
Ringhoffer Křižík
do 1908/10
motor:
Walker, 500 V
od 1908/10 motor: Křižík, 500 V, 2x18,4 kW / 25 k napájecí soustava: 500 V DC do 1908/10 elektrická výzbroj: Felix Singer & Co. od 1908/10 elektrická výzbroj: Křižík I |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 53390 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1897 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka |
zavřený motorový vůz; 1900: doplnění čelního zasklení plošin; 1908-1910: rekonstrukce na volnoosý motorový vůz, výměna elektromotorů a výzbroje ; 1915: prodloužení plošin, doplnění jejich bočního zasklení a zvětšení čelních skel |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | původně objednán firmou Felix Singer & Co. |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | do vyřazení | DP Praha, červeno-bílá |
Poslední aktualizace vozu:
13. 11. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.