Vůz Elektrické podniky hl. města Prahy #277 (Ringhoffer Křižík)
evidenční číslo |
15
1896-1908
u
Elektrotechnický závod František Křižík, Elektrická drobná dráha Praha-Libeň-Vysočany a Elektrické podniky hl. města Prahy
277 1908-1919 u Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Ringhoffer | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Ringhoffer vv
»
Ringhoffer Křižík
1897/98-1919
motor:
Křižík, 500 V, 2x18,4 kW / 25 k
1897/98-1919 napájecí soustava: 500 V DC 1897/98-1919 elektrická výzbroj: Křižík I |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 48835 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1896 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka |
1896-1897/98: zavřený vlečný vůz; 1897/98: rekonstrukce na zavřený motorový vůz (doplnění bočních plošinových oken, výměna podvozku, dosazení výzbroje); 1908: rekonstrukce podvozku na dva jednonápravové volnoosé podvozky, prodloužení a zasklení plošin, rozšíření vstupů, dosazena boční ventilační okénka, dosazení ochranného zařízení Svoboda-Jirgl-Charvát, signálních zvonků, nových nárazníků, výměna ruční brzdy, celková oprava skříně a výzbroje |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 1908 | tmavě zelená a bílá |
1908 | do vyřazení | DP Praha, červeno-bílá |
Poslední aktualizace vozu:
13. 11. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.