Vůz Elektrické podniky hl. města Prahy #? (Ringhoffer vv)
evidenční číslo |
8
1896-1907
u
Elektrotechnický závod František Křižík, Elektrická drobná dráha Praha-Libeň-Vysočany a Elektrické podniky hl. města Prahy
? 1910/11-? u Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Ringhoffer | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Ringhoffer Křižík
»
Ringhoffer vv
do ?
motor:
Křižík, 500 V, 2x18,4 kW / 25 k
?-1910/11 motor: Křižík, 500 V, 2x7,36 kW / 10 k do 1910/11 napájecí soustava: 500 V DC do 1910/11 elektrická výzbroj: Křižík I |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 48828 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1896 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka |
1898-1910/11: zavřený motorový vůz; mezi lety 1898-1902: doplnění bočních plošinových oken a výměna elektromotorů; 1910/11: rekonstrukce na zavřený vlečný vůz elektrické dráhy neznámého ev.č. (demontována výzbroj, rekonstruován podvozek na dva jednonápravové volnoosé, dosazena silnější talířová spřáhla a dřevěný ochranný rám) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | vyřazen a sešrotován mezi lety 1927-1933 |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 1910/11 | tmavě zelená a bílá |
1910/11 | do vyřazení | DP Praha, červeno-bílá |
Poslední aktualizace vozu:
24. 8. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.