Vůz České dráhy #82-46 254-4 (VEB Waggonbau Bautzen BDsee454)

evidenční číslo 82-40 254-9 1975-1992 u Československé státní dráhy
82-40 254-0 1993-2012 u České dráhy
82-46 254-4 od 2012 u České dráhy
EVN 51 54 82-40 254-9 BDa 1975-1983 u Československé státní dráhy
51 54 82-40 254-9 BDms 1983-1990 u Československé státní dráhy
51 54 82-40 254-9 BDs 1990-1992 u Československé státní dráhy
50 54 82-40 254-0 BDs ?-2009 u České dráhy
CZ-ČD 50 54 82-40 254-0 2009-2012 u České dráhy
CZ-ČD 50 54 82-46 254-4 od 2012 u České dráhy
aktuální stav provozní
výrobce VEB Waggonbau Bautzen
typ VEB Waggonbau Bautzen BDa » VEB Waggonbau Bautzen BDms » VEB Waggonbau Bautzen BDs » VEB Waggonbau Bautzen BDs450 » VEB Waggonbau Bautzen BDsee454
podvozek: Görlitz V
rok výroby 1975
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 1975 zařazen: 1975 odstaven: 31.12.1992 vyřazen: 31.12.1992
2. České dráhy dodán: 1.1.1993 zařazen: 1.1.1993
DKV Brno, DST Havlíčkův Brod 2012-2018
OCÚ Východ, SÚ Havlíčkův Brod 2018-2023
OCÚ Západ, DST České Budějovice 2023-dosud
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 1975 zařazen: 1975 odstaven: 31.12.1992 vyřazen: 31.12.1992
2. České dráhy dodán: 1.1.1993 zařazen: 1.1.1993
DKV Brno, DST Havlíčkův Brod 2012-2018
OCÚ Východ, SÚ Havlíčkův Brod 2018-2023
OCÚ Západ, DST České Budějovice 2023-dosud
poznámka 2011: modernizace MOVO Plzeň
doplňující informace Vmax 140 km/h; 2012: centrální zdroj energie
výbava 40 míst k sezení
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby ? ČSD, tmavě zelená
? 2011 ČD, zeleno-bílá
2011 2021 Najbrt 1
2021 dosud Najbrt 2
Poslední aktualizace vozu: 19. 8. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání