Vůz České dráhy #82-46 254-4 (VEB Waggonbau Bautzen BDsee454)
evidenční číslo |
82-40 254-9
1975-1992
u
Československé státní dráhy
82-40 254-0 1993-2012 u České dráhy 82-46 254-4 od 2012 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
51 54 82-40 254-9 BDa
1975-1983
u
Československé státní dráhy
51 54 82-40 254-9 BDms 1983-1990 u Československé státní dráhy 51 54 82-40 254-9 BDs 1990-1992 u Československé státní dráhy 50 54 82-40 254-0 BDs ?-2009 u České dráhy CZ-ČD 50 54 82-40 254-0 2009-2012 u České dráhy CZ-ČD 50 54 82-46 254-4 od 2012 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen BDa
»
VEB Waggonbau Bautzen BDms
»
VEB Waggonbau Bautzen BDs
»
VEB Waggonbau Bautzen BDs450
»
VEB Waggonbau Bautzen BDsee454
podvozek:
Görlitz V
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1975 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 2011: modernizace MOVO Plzeň | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | Vmax 140 km/h; 2012: centrální zdroj energie | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | 40 míst k sezení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 2011 | ČD, zeleno-bílá |
2011 | 2021 | Najbrt 1 |
2021 | dosud | Najbrt 2 |
Poslední aktualizace vozu:
19. 8. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.