Vůz Elektrické podniky hl. města Prahy #617 (Ringhoffer vv)
evidenční číslo |
22
1898-1908
u
Elektrická drobná dráha Praha-Libeň-Vysočany a Elektrické podniky hl. města Prahy
617 1908-1927 u Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Ringhoffer | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Ringhoffer Křižík
»
Ringhoffer vv
do 1901
motor:
Křižík, 120-150 V, 5,88 kW / 8 k
do 1901 napájecí soustava: 120-150 V DC do 1901 elektrická výzbroj: Křižík I |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 40819 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1891 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka |
1891-1901: otevřený motorový vůz; 1901: rekonstrukce na vlečný vůz |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | 1891-1898: provozován na Letné |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | světle zelená a bílá |
? | do vyřazení | DP Praha, červeno-bílá |
Poslední aktualizace vozu:
13. 11. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.