Vůz České dráhy 831 187-0 (Vagónka Tatra Studénka M262.1)
SPZ/RZ |
M262.0187
1959-1988
u
Československé státní dráhy
830 187-1 1988-1991 u Československé státní dráhy 831 187-0 1991-2011 u Československé státní dráhy a České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN | CZ-ČD 95 54 5 831 187-0 2008-2011 u České dráhy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Vagónka Tatra Studénka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Vagónka Tatra Studénka M262.0
»
Vagónka Tatra Studénka M262.1
podvozek:
2' Bo'
do 1990 motor: ČKD (12 V 170 DR; 301 kW) od 1990 motor: ČKD (6 S 150 PV3; 301 kW) elektrická výzbroj: ČKD DC/DC |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 58815 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1959 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2012 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 1991: rekonstrukce na řadu M262.1; | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | služební oddíl, 2. třída - 56 míst k sezení, 24 míst k stání, WC |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr | poznámka |
---|---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, červeno-krémová (polomáčená) | |
? | do vyřazení | ČSD, červeno-krémová (polomáčená) | oranžový výstražný pruh na čelech |
Dokumentační fotky vozu
Poslední aktualizace vozu:
7. 7. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.