Vůz Budapesti Közlekedési Vállalat #4069 (ČKD Tatra T5C5K2)
evidenční číslo | 4069 od 1/1980 | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | ČKD Tatra | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
ČKD Tatra T5C5
»
ČKD Tatra T5C5K
»
ČKD Tatra T5C5K2
podvozek:
Bo' Bo'
motor: TE 023, 4x45 kW rozložení dveří: 2-2-2/2-2-2 napájecí soustava: 600 V DC (- pól v troleji) do 3/2003 elektrická výzbroj: ČKD UB22-P od 14.4.2003 elektrická výzbroj: Ganz |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 168863 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1980 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 2020: GO (T5C5K2M) | |||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | interní označení 90 55 0384 069-6 | |||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | 115 při 8 os./m2 míst k stání; do 3/2003: 28 míst k sezení; od 14.4.2003: vnější informační panely FOK-GYEM (DOT-LED, zelená) - čelní, 26 míst k sezení, POD; od 2014: vnější informační panely FOK-GYEM (LED, oranžová) - boční; od 18.12.2020: klimatizace pracoviště řidiče, vnější informační panely FOK-GYEM (LED, oranžová) - čelní |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | BKV, žluto-bílá |
Historie řazení
od | do | řazení | |
---|---|---|---|
5.6.1980 | 1.9.1984 | sólo, T5C5+T5C5 | u Budapesti Közlekedési Vállalat |
1.9.1984 | 3/2003 | sólo, T5C5+T5C5, T5C5+T5C5+T5C5 | u Budapesti Közlekedési Vállalat |
14.4.2003 | 5/2010 | sólo, T5C5K+T5C5K, T5C5K+T5C5K+T5C5K | u Budapesti Közlekedési Vállalat |
30.6.2010 | dosud | T5C5K2+T5C5K2, T5C5K2+T5C5K2+T5C5K2 | u Budapesti Közlekedési Vállalat |
Poslední aktualizace vozu:
6. 6. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.