Vypravenost vozu ČSAD Slaný 7690II (S 415 LE business)
přejít na detail vozu v evidencidatum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ČT 21.11.2024 | 7690 | PID 595 | 52 | přejezd na linky 590, 591, 593 a 596 | tram-bus.cz |
ST 20.11.2024 | 7690 | PID 388 | 7 | tram-bus.cz | |
ÚT 19.11.2024 | 7690 | PID 388 | 12 | přejezd na linku 342 | tram-bus.cz |
PO 18.11.2024 | 7690 | PID 595 | 52 | přejezd na linky 590, 591, 593 a 596 | tram-bus.cz |
NE 17.11.2024 | 7690 | PID 388 | 8 | ranní část | tram-bus.cz |
SO 16.11.2024 | 7690 | PID 388 | 9 | ranní část | tram-bus.cz |
PÁ 15.11.2024 | 7690 | PID 388 | 7 | tram-bus.cz | |
ČT 14.11.2024 | 7690 | PID 388 | 12 | přejezd na linku 342 | tram-bus.cz |
ST 13.11.2024 | 7690 | PID 595 | 52 | přejezd na linky 590, 591, 593 a 596 | tram-bus.cz |
ÚT 12.11.2024 | 7690 | PID 388 | 7 | tram-bus.cz | |
PO 11.11.2024 | 7690 | PID 388 | 12 | přejezd na linku 342 | tram-bus.cz |
NE 10.11.2024 | 7690 | PID 388 | 8 | odpolední část | tram-bus.cz |
PÁ 08.11.2024 | 7690 | PID 595 | 52 | přejezd na linky 590, 591, 593 a 596 | tram-bus.cz |
ČT 07.11.2024 | 7690 | PID 388 | 7 | tram-bus.cz | |
ST 06.11.2024 | 7690 | PID 595 | 56 | přejezd na linky 593, 594, 596 a 597 | tram-bus.cz |
ÚT 05.11.2024 | 7690 | PID 595 | 52 | přejezd na linky 590, 591, 593 a 596 | tram-bus.cz |
PO 04.11.2024 | 7690 | PID 590 | 26 | přejezd na linky 586 a 587 | tram-bus.cz |
PÁ 01.11.2024 | 7690 | PID 388 | 12 | přejezd na linku 342 | tram-bus.cz |
ČT 31.10.2024 | 7690 | PID 590 | 22 | přejezd na linky 586 a 588 | tram-bus.cz |
ST 30.10.2024 | 7690 | PID 590 | 25 | přejezd na linky 388, 586, 587 a 591 | tram-bus.cz |
ÚT 29.10.2024 | 7690 | PID 388 | 12 | přejezd na linku 342 | tram-bus.cz |
PO 28.10.2024 | 7690 | PID 388 | 8 | ranní část | tram-bus.cz |
SO 26.10.2024 | 7690 | PID 388 | 8 | ranní část | tram-bus.cz |
PÁ 25.10.2024 | 7690 | PID 590 | 25 | přejezd na linky 388, 586, 587 a 591 | tram-bus.cz |
ČT 24.10.2024 | 7690 | PID 388 | 6 | přejezd na linky 389 a 589 | tram-bus.cz |
ST 23.10.2024 | 7690 | PID 595 | 52 | přejezd na linky 590, 591, 593 a 596 | tram-bus.cz |
ÚT 22.10.2024 | 7690 | PID 590 | 25 | přejezd na linky 388, 586, 587 a 591 | tram-bus.cz |
PO 21.10.2024 | 7690 | PID 388 | 12 | přejezd na linku 342 | tram-bus.cz |
NE 20.10.2024 | 7690 | PID 590 | 21 | ranní část | tram-bus.cz |
PÁ 18.10.2024 | 7690 | PID 595 | 52 | přejezd na linky 590, 591, 593 a 596 | tram-bus.cz |
ČT 17.10.2024 | 7690 | PID 595 | 51 | přejezd na linky 580, 588, 593, 594, 596 a 597 | tram-bus.cz |
ÚT 15.10.2024 | 7690 | PID 617 | 71 | odpolední část | tram-bus.cz |
PO 14.10.2024 | 7690 | PID 388 | 15 | nahrazen vozem 7755 | tram-bus.cz |
SO 12.10.2024 | 7690 | PID 388 | 8 | ranní část | tram-bus.cz |
ČT 10.10.2024 | 7690 | PID 595 | 52 | přejezd na linky 590, 591, 593 a 596 | tram-bus.cz |
ST 09.10.2024 | 7690 | PID 388 | 7 | tram-bus.cz | |
ÚT 08.10.2024 | 7690 | PID 388 | 12 | přejezd na linku 342 | tram-bus.cz |
PO 07.10.2024 | 7690 | PID 595 | 52 | nahrazen vozem 7692 | tram-bus.cz |
PÁ 04.10.2024 | 7690 | PID 388 | 7 | tram-bus.cz | |
ČT 03.10.2024 | 7690 | PID 388 | 12 | přejezd na linku 342 | tram-bus.cz |
ST 02.10.2024 | 7690 | PID 595 | 52 | přejezd na linky 590, 591, 593 a 596 | tram-bus.cz |
ÚT 01.10.2024 | 7690 | PID 388 | 7 | tram-bus.cz | |
PO 30.09.2024 | 7690 | PID 388 | 12 | přejezd na linku 342 | tram-bus.cz |
NE 29.09.2024 | 7690 | PID 388 | 9 | odpolední část | tram-bus.cz |
SO 28.09.2024 | 7690 | PID 388 | 8 | ranní část | tram-bus.cz |
PÁ 27.09.2024 | 7690 | PID 595 | 52 | přejezd na linky 590, 591, 593 a 596 | tram-bus.cz |
ČT 26.09.2024 | 7690 | PID 388 | 7 | tram-bus.cz | |
ST 25.09.2024 | 7690 | PID 595 | 52 | přejezd na linky 590, 591, 593 a 596 | tram-bus.cz |
ÚT 24.09.2024 | 7690 | PID 595 | 52 | přejezd na linky 590, 591, 593 a 596 | tram-bus.cz |
PO 23.09.2024 | 7690 | PID 388 | 7 | tram-bus.cz |
Všechny záznamy jsou z letoška a od autora tram-bus.cz
Chcete nám pomoct s vypraveností? Stačí napsat na e-mail a hned můžete začít.
Diskutovat o vypravenosti můžete na fóru.