Vůz DP města České Budějovice #40II (Škoda 15 TrM)
evidenční číslo |
40II
1992-2009
u
DP města České Budějovice
T-621 od 2009 u SZKT Szeged |
|||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||||||||
typ | Škoda 15 Tr10/7 » Škoda 15 TrM | |||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 11898 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1991 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 2000: modernizace, 2009: odprodej SZKT Szeged, 2010-2011: modernizace | |||||||||||||||||||||||||
výbava | od 2011: klimatizace pracoviště řidiče |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 2000 | Teherán, zeleno-bílo-žlutá |
2000 | 2000 | bílá |
2000 | 2012 | CVR Agentura Zvonek, bílo-červená |
2012 | dosud | SZKT, černo-bílo-zelená |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka |
---|---|---|
ČT 16.07.2009 | 40 | MHD ČB 2 |
PO 28.04.2008 | 40 | MHD ČB 9 |
NE 09.12.2007 | 40 | MHD ČB 3 |
NE 31.12.2006 | 40 | MHD ČB 2 |
ÚT 14.02.2006 | 40 | MHD ČB 3 |
Dokumentační fotky vozu
České Budějovice
Na Sadech
1996
Na Sadech
1996
České Budějovice
Nádraží
1999
Nádraží
1999
1
České Budějovice
Nádraží
7. 5. 2004
Nádraží
7. 5. 2004
České Budějovice
Antonína Barcala
13. 9. 2004
Antonína Barcala
13. 9. 2004
České Budějovice
Pražská třída
11. 12. 2004
Pražská třída
11. 12. 2004
České Budějovice
Nádraží
23. 4. 2005
Nádraží
23. 4. 2005
1
České Budějovice
Antonína Barcala
8. 2. 2006
Antonína Barcala
8. 2. 2006
České Budějovice
Husova třída
14. 2. 2006
Husova třída
14. 2. 2006
České Budějovice
Jana Buděšínského
1. 6. 2006
Jana Buděšínského
1. 6. 2006
České Budějovice
Nádražní
16. 7. 2006
Nádražní
16. 7. 2006
České Budějovice
Rožnov - točna
20. 10. 2008
Rožnov - točna
20. 10. 2008
Szeged
Csongrádi sgrt.
7. 6. 2019
Csongrádi sgrt.
7. 6. 2019
Fotky vozu na autobusy.org
Poslední aktualizace vozu:
12. 1. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.