Vůz České dráhy 848 027-9 (Bombardier/Stadler GTW 2/6)
SPZ/RZ |
946 027
2000-2018
u
DB Regio
646 027 2000-2018 u DB Regio 946 527 2000-2018 u DB Regio 946 027-9 2018-2022 u České dráhy 646 027-2 2018-2022 u České dráhy 946 527-8 2018-2022 u České dráhy 848 027-9 od 2022 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
D-DB 95 80 0 946 027-9
2007-2018
u
DB Regio
D-DB 95 80 0 646 027-2 2007-2018 u DB Regio D-DB 95 80 0 946 527-8 2007-2018 u DB Regio D-ČD 95 80 0 946 027-9 2018-2022 u České dráhy D-ČD 95 80 0 646 027-2 2018-2022 u České dráhy D-ČD 95 80 0 946 527-8 2018-2022 u České dráhy CZ-ČD 95 54 5 848 027-9 od 2022 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Bombardier/Stadler | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Bombardier/Stadler GTW 2/6
podvozek:
2' Bo 2'
motor: MTU 12 V 183 TD 13 (550 kW) elektrická výzbroj: AC/AC |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | DB.394.27 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | v letech 2000 až 2022 měla každá část jednotky vlastní označení | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
řídící sekce mají výrobní čísla 519/027 a 520/027 (Bombardier); 2021-2022: modernizace a úpravy pro provoz v ČR (ŽOS Zvolen) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace, 2. třída - 108 míst k sezení, 103 míst k stání, WC |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr | poznámka |
---|---|---|---|
od výroby | 2020 | DB, červená s bílým pruhem | |
2020 | 3/2022 | ČD Najbrt 2 | celovozový polep |
3/2022 | dosud | ČD Najbrt 2 | LAK II - PUR LLF - Zv |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
3. 4. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.