Vůz České dráhy 848 018-8 (Bombardier/Stadler GTW 2/6)
SPZ/RZ |
946 018
2000-2018
u
DB Regio
646 018 2000-2018 u DB Regio 946 518 2000-2018 u DB Regio 946 018-8 2018-2022 u České dráhy 646 018-1 2018-2022 u České dráhy 946 518-7 2018-2022 u České dráhy 848 018-8 od 2022 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
D-DB 95 80 0 946 018-8
2007-2018
u
DB Regio
D-DB 95 80 0 646 018-1 2007-2018 u DB Regio D-DB 95 80 0 946 518-7 2007-2018 u DB Regio D-ČD 95 80 0 946 018-8 2018-2022 u České dráhy D-ČD 95 80 0 646 018-1 2018-2022 u České dráhy D-ČD 95 80 0 946 518-7 2018-2022 u České dráhy CZ-ČD 95 54 5 848 018-8 od 2022 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Bombardier/Stadler | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Bombardier/Stadler GTW 2/6
podvozek:
2' Bo 2'
motor: MTU 12 V 183 TD 13 (550 kW) elektrická výzbroj: AC/AC |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | DB.385.18 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | v letech 2000 až 2022 měla každá část jednotky vlastní označení | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
řídící sekce mají výrobní čísla 519/018 a 520/018 (Bombardier); 2022-2024: modernizace a úpravy pro provoz v ČR (ŽOS Zvolen) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace, 2. třída - 108 míst k sezení, 103 míst k stání, WC |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr | poznámka |
---|---|---|---|
od výroby | 2020 | DB, červená s bílým pruhem | |
2020 | dosud | ČD Najbrt 2 | celovozový polep |
Poslední aktualizace vozu:
3. 4. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.