Vůz Puš 860 002-5 (Vagónka Studénka M475.0)
SPZ/RZ |
M475.0002
1975-1988
u
Československé státní dráhy
860 002-5 od 1988 u Československé státní dráhy, České dráhy a Puš |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN | CZ-PUŠ 95 54 5 860 002-5 od 2009 u Puš | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | dlouhodobě odstaven | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Vagónka Studénka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Vagónka Studénka M475.0
podvozek:
Bo' Bo'
motor: Pielstick 6 PA 4H-185; 480 kW elektrická výzbroj: ČKD DC/DC |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 76131 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1974 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
1992-1997: využíván k jízdám s měřícím vozem traťového svršku; 1997-2007: odstaven v depu Meziměstí; 2008-2009: odsatven v depu Česká Třebová; od 2009: čeká na opravu |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | služební oddíl, 2. třída - 64 míst k sezení, 60 míst k stání, WC |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, červeno-krémová (polomáčená) s červeným proužkem pod střechou |
? | ? | ČSD, červeno-krémová (polomáčená) |
? | 1996 | ČSD, červeno-krémová (polomáčená), žlutý výstražný pruh na čelech |
1996 | dosud | ČSD, červeno-krémová (polomáčená) |
Poslední aktualizace vozu:
24. 3. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.